0
3
3

  • Op werkdagen voor 21 uur besteld, de volgende dag geleverd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 12,00
Omschrijving

In boek 3 leer je hoe je keuzemogelijkheden met 'als' inbouwt. Hulprobots geven weer uitleg, zodat je alles begrijpt. Je werkt met de programmeertalen Scratch en Python. Heel belangrijk bij het programmeren is de 'if'-instructie. Hiermee laat je de computer 'beslissingen' nemen. Verder schrijf je een quiz-programma in Python en smeer je een robotboterham! Aan bod komen: Scratch, Python, 'if'-instructie, Sprites

Specificaties
  • Uitgever
    Corona
  • Druk
    1
  • Verschenen
    mei 2016
  • Bladzijden
    32
  • Genre
    Computerboeken (<12 jaar)
  • Afmetingen
    258 x 198 x 11 mm
  • Gewicht
    329 gram
  • EAN
    9789461754158
  • Bindwijze
    Hardback / gebonden
  • Taal
    Nederlands

Reviews van klanten

Ook een review schrijven?

Log in op uw account of maak een eigen account aan.

Inloggen

Gerelateerde producten

Games programmeren

Games programmeren

Carol Vorderman
€ 18,99
De Beste Battle Games

De Beste Battle Games

Craig Jelley
€ 12,99
Alles over Verkennen

Alles over Verkennen

Stephanie Milton
€ 12,50