• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Act human

Waarom succesvolle organisaties investeren in langdurige relaties

Karel Demeester, Sarah Steenhaut & Jan Callebaut

Alle bindwijzen en edities

Act human

Waarom succesvolle organisaties investeren in langdurige relaties

Karel Demeester, Sarah Steenhaut & Jan Callebaut

Hardback / gebonden | Nederlands
  • Niet leverbaar
€ 29,99
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

'Marketing is de kunst van het manipuleren van de zwakheden van de mens.'

Dat is het beeld dat marketeers achtervolgt. Het tekent ons werk, onze identiteit, en onze intentie om zin te geven.

Willen we onze echte rol opnemen in deze onzekere, complexe tijden? Dan moeten we met dat stereotype komaf maken. Het is tijd om te doen wat we het beste kunnen: onszelf heruitvinden. Bye bye marketeer, hello Human Activator.

Human Activators vertrekken vanuit de diepere menselijke drijfveren en benaderen merken als mensen. Digitalisering en nieuwe businessmodellen vormen daarbij geen doel op zich maar worden ingezet als krachtige instrumenten om langdurige relaties te bouwen.

Ruim vijfentwintig ervaren bestuurders, ondernemers, researchers, communicatie-, data- en digitale experten en marketeers die het Act Human-denkkader onderschrijven, werkten mee aan dit boek. Samen met de drie hoofdauteurs tonen ze aan welke errors de marketing van vandaag teisteren, hoe de marketing van morgen een collectieve opdracht is, en waarom de chaos omarmen de toekomst van de Human Activator veiligstelt.

Marketing gaat over het activeren van menselijke relaties.
Dat is wat de marketeer zou moeten doen.
Dit is wat de Human Activator doet.

Specificaties

  • Uitgever
    Lannoo Campus
  • Druk
    1
  • Verschenen
    jan. 2021
  • Bladzijden
    200
  • Genre
    Verkoop en marketing
  • Afmetingen
    247 x 176 x 21 mm
  • Gewicht
    646 gram
  • EAN
    9789401472135
  • Hardback / gebonden
    Hardback / gebonden
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Krijg de klik

Krijg de klik

Evi Driesen
€ 29,99
Vaker in de media

Vaker in de media

Janneke van Heugten
€ 35,99
Kijkshop

Kijkshop

Hans Corbijn
€ 9,95
De klassiekersclub

De klassiekersclub

Ryan Holiday
€ 22,99
AI in marketing

AI in marketing

Charida Dorder
€ 27,99