0
Als jij de klant was ...
Als jij de klant was ...

Als jij de klant was ...

customer advocacy: kijken met de ogen van de klant

Nicolette Wuring

Paperback / Ingenaaid | Nederlands
  • Niet leverbaar
€ 14,95
Omschrijving

Wat verwacht jij als klant van een bedrijf? Welke service vind je vanzelfsprekend? Hoe wil je behandeld worden? Wat bepaalt dat je terugkomt en wanneer is dat bedrijf jou kwijt? Dat zijn de meest essentiële vragen die je jezelf als manager moet stellen.

'Als jij de klant was ...' ziet inlevingsvermogen en oprechte aandacht als de belangrijkste basis voor succesvol zakendoen en duurzame sleutel tot groei. Het boek stimuleert organisaties hun klanten echt serieus te nemen. We willen allemaal toch voelen dat een bedrijf eerlijke aandacht, inleving, interesse, belangstelling, zorg en respect voor ons heeft als mens?

'Als jij de klant was ...' geeft managers het gereedschap om voor dit vertrouwen en die betrokkenheid te zorgen.

Specificaties
  • Uitgever
    Uitgeverij Thema
  • Druk
    1
  • Verschenen
    jul. 2009
  • Bladzijden
    144
  • Genre
    Bedrijfskunde algemeen
  • Afmetingen
    210 x 140 x 10 mm
  • Gewicht
    223 gram
  • EAN
    9789058717221
  • Bindwijze
    Paperback / Ingenaaid
  • Taal
    Nederlands

Reviews van klanten

Ook een review schrijven?

Log in op uw account of maak een eigen account aan.

Inloggen

Gerelateerde producten

Tribe Of Mentors

Tribe Of Mentors

Timothy Ferris
€ 21,50
10% Entrepreneur

10% Entrepreneur

Patrick J. Mcginnis
€ 13,50
Het grote gevecht

Het grote gevecht

Jeroen Smit
€ 24,99
Thuis ben ik niet zo leuk!

Thuis ben ik niet zo leuk!

Jos Burgers
€ 20,00