Filters
Resultaten voor 'egbert jan van bel'
Verken de wereld van egbert jan van bel. Ontdek bestsellers, nieuwe releases en klassiekers. Lees recensies en koop direct online bij Donner. Blijf op de hoogte van nieuwe uitgaven en exclusieve aanbiedingen. Laat je inspireren door de verhalen van egbert jan van bel!
-
Steentje in je schoen
Met kleine veranderingen naar grote verbeteringenGrote ambities en verre doelen trekken misschien de aandacht, maar échte verandering begint klein, met bewuste en doordachte stappen. In Steentje in je schoen laat Egbert Jan van Bel zien hoe bescheiden aanpassingen tot grote verbeteringen kunnen leiden. Ontdek hoe je precies kunt vaststellen waar de schoen wringt, en welke concrete stappen je als individu en in teamverband kunt nemen voor blijvende verbeteringen. Een gestructureerde, stapsgewijze aanpak werkt effectiever en prettiger dan abrupte veranderingen. Van Bels aanpak vermindert risico’s, verbetert de uitvoering en zorgt voor draagvlak. Het boek geeft aan hoe je eigenaarschap, betrokkenheid en veerkracht kunt vergroten binnen je organisatie, met praktische methodieken, veel inspirerende verhalen, cases, onderzoek en adviezen. Steentje in je schoen is geschreven voor de doener die praktisch aan de slag wil met verandering en verbetering. Het nodigt je uit om de kracht van geleidelijke vooruitgang te omarmen. Egbert Jan van Bel is marketingstrateeg, auteur en spreker en maakt organisaties waardevol en resultaatgericht. Zijn boeken als Event Driven Marketing en de serie Kloteklanten wonnen prijzen en werden bestsellers in Nederland en daarbuiten.
€ 24,95 -
Follow That Customer!: The Event-Driven Marketing Handbook
For as long as there has been commerce, sellers have tried to predict what people, and their customers in particular, wanted to buy. In the nineteenth century there were direct mailers, followed by the database and CRM revolutions. This book is about the next revolution. Event-driven marketing (EDM) adds the important dimension of the right time. Marketers now have the ability to make the right offer to the right customer at the right time-at exactly the moment that customer develops a need for your product or service. The result is the same as each of the preceding revolutions: increased response and conversion rates and improved profitability of marketing investments. Follow That Customer! is the first complete handbook of EDM. It covers everything from theory to process management to profitability calculations, database analyses, and legislation. It also has seven real-world cases that bring EDM concepts to life.
€ 40,50 -
Kloteklanten 3.0
hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland (...voor mijn klanten)Leer van de winnaars! Dit boek stelt u en uw medewerkers in staat om winst te behalen met klantvriendelijkheid. Resultaten en trends uit 10 jaar onderzoek naar klantvriendelijkheid in Nederland bijeengebracht in een praktisch boek. Hoe kijken Nederlandse klanten naar klantvriendelijkheid. Wat werkt wel in Nederland, en vooral, wat werkt niet! Met praktische tips en ervaringen waarmee u direct aan de slag kunt. Tot slot met wetenschappelijk bewijs dat er een harde relatie bestaat tussen klantvriendelijkheid en klantentrouw. Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Egbert Jan van Bel interviewde deze ware klantgerichte managers, zodat u kunt leren van hun ervaringen, de strategie die ze hebben gehanteerd, de hobbels die moesten worden genomen, het gewonnen plezier en de geboekte winst. Het zijn mensen zoals u en ik, met hun dagelijkse sores. Wat heeft klantvriendelijkheid hen gebracht? Hoe kunt u deze opgedane ervaringen zelf direct inzetten in uw eigen organisatie?
€ 27,95 -
Steentje in je schoen
Met kleine veranderingen naar grote verbeteringenE-bookGrote ambities en verre doelen trekken misschien de aandacht, maar échte verandering begint klein, met bewuste en doordachte stappen. In Steentje in je schoen laat Egbert Jan van Bel zien hoe bescheiden aanpassingen tot grote verbeteringen kunnen leiden. Ontdek hoe je precies kunt vaststellen waar de schoen wringt, en welke concrete stappen je als individu en in teamverband kunt nemen voor blijvende verbeteringen. Een gestructureerde, stapsgewijze aanpak werkt effectiever en prettiger dan abrupte veranderingen. Van Bels aanpak vermindert risico’s, verbetert de uitvoering en zorgt voor draagvlak. Het boek geeft aan hoe je eigenaarschap, betrokkenheid en veerkracht kunt vergroten binnen je organisatie, met praktische methodieken, veel inspirerende verhalen, cases, onderzoek en adviezen. Steentje in je schoen is geschreven voor de doener die praktisch aan de slag wil met verandering en verbetering. Het nodigt je uit om de kracht van geleidelijke vooruitgang te omarmen. Egbert Jan van Bel is marketingstrateeg, auteur en spreker en maakt organisaties waardevol en resultaatgericht. Zijn boeken als Event Driven Marketing en de serie Kloteklanten wonnen prijzen en werden bestsellers in Nederland en daarbuiten.
€ 19,95 -
Kloteklanten 3.0
Hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland (... voor mijn klanten)E-bookLeer van de winnaars! Dit boek stelt u en uw medewerkers in staat om winst te behalen met klantvriendelijkheid. * Resultaten en trends uit 10 jaar onderzoek naar klantvriendelijkheid in Nederland bijeengebracht in een praktisch boek. * Hoe kijken Nederlandse klanten naar klantvriendelijkheid. Wat werkt wel in Nederland, en vooral, wat werkt niet! * Met praktische tips en ervaringen waarmee u direct aan de slag kunt. * Tot slot met wetenschappelijk bewijs dat er een harde relatie bestaat tussen klantvriendelijkheid en klantentrouw. Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Egbert Jan van Bel interviewde deze ware klantgerichte managers, zodat u kunt leren van hun ervaringen, de strategie die ze hebben gehanteerd, de hobbels die moesten worden genomen, het gewonnen plezier en de geboekte winst. Het zijn mensen zoals u en ik, met hun dagelijkse sores. Wat heeft klantvriendelijkheid hen gebracht? Hoe kunt u deze opgedane ervaringen zelf direct inzetten in uw eigen organisatie? Egbert Jan van Bel ... maakt organisaties klantvriendelijk met resultaat. Egbert Jan's boeken wonnen prijzen en werden bestsellers. Hij wil organisaties succesvoller maken. Dat is niet eenvoudig, maar in zijn publicaties, workshops en adviezen vindt u altijd de benodigde tips. Egbert Jan is hoofdredacteur van het klantblog CustomerTalk.nl en hij helpt organisaties duurzame klantrelaties te realiseren.
€ 21,95