• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Basisboek interne communicatie

Erik Reijnders, Conny de Laat & Marius Hogendoorn

Alle bindwijzen en edities

Basisboek interne communicatie

Erik Reijnders, Conny de Laat & Marius Hogendoorn

Paperback | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 33,00
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

In het "Basisboek interne communicatie" maak je kennis met de essentie van interne communicatie. Het is eveneens een praktisch bruikbaar fundament om de communicatie in een organisatie (-onderdeel) te verbeteren. Interne communicatie is voor veel organisaties een aandachtspunt in het beleid. Terecht, want intern je zaakjes op orde hebben is een belangrijke voorwaarde om extern (nog) beter te kunnen presteren. Deze herziene, negende editie van het Basisboek is opgebouwd uit drie delen. Deel I beschrijft de context door een kennismaking met organisaties en veranderingen daarbinnen. Deel II besteedt aandacht aan de communicatie in organisaties en aan twee visies op interne communicatie. Vervolgens komen in deel III vier aspecten aan de orde: - Onderzoek naar interne communicatie - Communicatie bij verandering - Naar een communicatieve organisatie - De IC-professional in een communicatieve organisatie. Ook de interne communicatie bij het werken-op-afstand krijgt aandacht in deze editie. Het "Basisboek interne communicatie" is vooral bestemd voor studenten Communicatie en cursisten van uiteenlopende beroepsopleidingen. Maar het is ook goed bruikbaar voor communicatieprofessionals die willen weten hoe interne communicatie kan bijdragen aan het communicatiebeleid. Als een ‘tweede scherm’ hoort bij het boek een uitgebreide website: www.vangorcumstudie.nl. Docenten en studenten vinden daar aanvullend materiaal, waarnaar in het boek regelmatig wordt verwezen. Denk aan casuïstiek, verhelderende artikelen,(links naar) filmpjes, checklists en handige modellen, alle gerangschikt per hoofdstuk. U kunt gratis een account aanmaken om toegang te krijgen tot het materiaal. Erik Reijnders schreef het boek ditmaal samen met Marius Hogendoorn en Conny de Laat, specialisten op deelgebieden van interne communicatie.

Specificaties

  • Uitgever
    Uitgeverij Koninklijke Van Gorcum BV
  • Druk
    9
  • Verschenen
    jan. 2021
  • Bladzijden
    176
  • Genre
    Communicatiewetenschappen
  • Afmetingen
    240 x 167 x 12 mm
  • Gewicht
    337 gram
  • EAN
    9789023257721
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

The Culture Map

The Culture Map

Erin Meyer
€ 15,00
Getting to Yes

Getting to Yes

Roger Fisher
€ 15,00
Supergaaf

Supergaaf

Robbert Wigt
€ 9,99
Don't push me!

Don't push me!

Genieke Hertoghs
€ 24,90
Bevrijd!

Bevrijd!

Cal Newport
€ 17,50
Hoe werkt dagelijkse communicatie?

Hoe werkt dagelijkse communicatie?

Awia Collectief
€ 22,90