0

Bezonomics

Leren en winnen van Amazon

Brian Dumaine

Paperback / Ingenaaid | Nederlands
  • I.v.m. Pinksteren: voor dinsdag 2 juni 21 uur besteld, woensdag 3 juni geleverd.
  • Op voorraad in onze winkel. Afhalen tijdens openingsuren.
€ 21,90
Omschrijving

Bereid je onderneming en organisatie voor op de introductie van Amazon in Nederland in 2020 Hoe beïnvloedt Amazon ons leven en wat kunnen consumenten, ondernemers en organisaties daarvan leren? Fortune-journalist Brian Dumaine onthult op basis van ruim 150 bronnen binnen en buiten Amazon voor het eerst de onderliggende principes waarmee Jeff Bezos de dominante positie van Amazon realiseert (de Bezonomics). Vanaf de oprichting in 1994 heeft Amazon een onvoorstelbare groei en ontwikkeling doorgemaakt. Van boekenwebshop in Seattle tot grootste online retailer, is Amazon nu samen met Apple, Facebook en Google een van de vier invloedrijkste techbedrijven (The Big Four) van nu. Bezonomics geeft een diepgaande, onthullende en objectieve blik op het dominante businessmodel van Amazon en op de concurrenten die proberen om Amazon te imiteren en te slim af te zijn. Dumaine toont aan hoe Jeff Bezos’ filosofieën het leven van elke Amazonklant bepaalt en de auteur geeft tips om jouw eigen bedrijf Amazon-proof te maken. Amazon opereert in zeventien landen, een lijst waar in 2020 Nederland en Vlaanderen aan toe worden gevoegd. Hun revolutionaire businessmodel verandert niet alleen retail en dataopslag in de cloud, maar de impact van Amazon wordt gevoeld in de media en reclame, de economie, werkgelegenheid en de samenleving als geheel. Die impact is wereldwijd zo groot dat organisaties en beleidsmakers en ondernemers in vrijwel elke sector moeten begrijpen hoe Amazon opereert. ‘Over vijftig jaar zullen geschiedkundigen terugkijken op Bezonomics en uitleggen dat de auteur de kern van wat er nu gaande is heeft weten vast te pakken – in onze samenleving, onze cultuur en onze economie.’ – Jim Collins, auteur van Good to Great ‘Bezonomics biedt ondernemers de inzichten om Bezos’ filosofieën (de Bezonomics) zelf toe te passen en weerstand te bieden tegen Amazon en de andere grote spelers.’ – Steven Van Belleghem, auteur van o.a. Customers the day after tomorrow

Specificaties
  • Uitgever
    Management Impact
  • Druk
    1
  • Verschenen
    mrt. 2020
  • Bladzijden
    320
  • Genre
    Management algemeen
  • Afmetingen
    200 x 130 x 23 mm
  • Gewicht
    380 gram
  • EAN
    9789462763128
  • Bindwijze
    Paperback / Ingenaaid
  • Taal
    Nederlands

Reviews van klanten

Ook een review schrijven?

Log in op uw account of maak een eigen account aan.

Inloggen

Gerelateerde producten

Gedrag in organisaties

Gedrag in organisaties

Gert Alblas
€ 66,95
Zorgen voor kwaliteit

Zorgen voor kwaliteit

G. Cuyvers
€ 34,99
Opgeruimd! Op het werk

Opgeruimd! Op het werk

Marie Kondo
€ 20,99
Leiders van betekenis

Leiders van betekenis

Petra Otten
€ 24,75
Tribe Of Mentors

Tribe Of Mentors

Timothy Ferris
€ 21,50