0
Vanaf €15,- geen verzendkosten.
Snelle levering aan huis, maar ook af te halen in de winkel.

Het boek is uitgebreid met 24 pagina’s en bevat nieuwe tips, do’s & don’ts, cases, tests, bloopers, successtories, oefeningen, onderzoeken en handige adviezen, zowel online als offline.

Dit standaardwerk biedt het zakenleven een praktisch overzicht van de mogelijkheden van doelgericht netwerken met een tiental nieuwe interviews, waaronder met Aad Ouborg, de ondernemer die een wereldbedrijf maakte met huishoudelijke artikelen van het merk Princess.

Waarom dit nieuwe boek?

Het Netwerk Boek, dat stamt uit 2011, is een bestseller. 

Rob Tol: ‘Door mijn workshops kreeg ik steeds meer informatie en vragen uit de markt. “Hoe kan ik doelgerichter netwerken?”, “Wat moet ik wel en niet meer doen?”, “Hoe veranker ik het binnen mijn bedrijf?”, ”Waar haal ik de tijd vandaan?”, “Waar moet ik lid van worden?”. Allemaal vragen die ik beantwoord in mijn vernieuwde boek. Er is meer aandacht voor de mogelijkheden van social media, die in de afgelopen jaren enorm zijn uitgebreid. Social media-specialist Jeanet Bathoorn levert hier een grote bijdrage. Het boek is bedoeld om te inspireren en om ondernemers bewust te maken dat netwerken een cruciale rol kan spelen voor hun succes.
Doordat ik colleges geef in het hoger beroepsonderwijs is het ook een studieboek geworden bij de hogescholen. Netwerken helpt studenten bij hun studie, het verkrijgen van een stage en vervolgens in hun carrière. De cases zijn uitgebreid en de materie wordt onderbouwd door onderzoeksresultaten van Motivaction. Ook netwerken met de pers en intern netwerken in projectgroepen komen aan de orde.’

Bestel Het Netwerk Boek

Geven & Gunnen

Het gaat bij netwerken niet om geven en nemen, maar om helpen. Netwerken is dan de efficiëntste, simpelste en leukste manier om je ondernemersdoelen te bereiken.
Het boek omvat daarom de netwerkrotonde: strategische, tactische en operationele manieren om op lange termijn in contact te blijven met je doelgroep. Dit alles rijkelijk voorzien van illustraties, voorbeelden en tips. Een smart plan ontbreekt niet en de inhoud bevat enkele tests over luisteren en personal branding.

 

Over Rob B. Tol

Met zijn kennis en jarenlange ervaring bij ABB en Siemens, legt Tol de noodzakelijke verbindingen tussen mensen.

Met zijn marketingcommunicatiebureau in Capelle a/d IJssel zorgt hij dat de communicatie als tweerichtingsverkeer gaat stromen binnen organisaties, tussen medewerkers onderling en tussen hun doelgroepen.

Via zijn NetwerkAcademie te Rotterdam verspreidt hij zijn kennis en ervaring door middel van boeken, workshops, masterclasses en trainingen voor ondernemers.