• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Business Models to Promote Technology, Culture, and Leadership in Post-COVID-19 Organizations

Business Models to Promote Technology, Culture, and Leadership in Post-COVID-19 Organizations
Business Models to Promote Technology, Culture, and Leadership in Post-COVID-19 Organizations

Business Models to Promote Technology, Culture, and Leadership in Post-COVID-19 Organizations

Paperback | Engels
  • Leverbaar, levertijd is 10-15 werkdagen
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 247,95
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Explores how virtual technology has evolved to create remote offices and remote teaming in areas such as health, education, engineering, and other business solutions. The book also looks at culture in a business and how individuals may interface, communicate, and collaborate in past, current, and future business models.

Specificaties

  • Uitgever
    IGI Global
  • Verschenen
    jun. 2022
  • Bladzijden
    300
  • Genre
    Management: leiderschap en motivatie
  • Afmetingen
    279 x 216 mm
  • Gewicht
    363 gram
  • EAN
    9781668443590
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Engels

Gerelateerde producten

Notities van een generaal

Notities van een generaal

Peter van Uhm
€ 20,00
De essentie van coaching

De essentie van coaching

Yvonne Burger
€ 27,50
Dit is coachen

Dit is coachen

Karsten van Slooten
€ 24,95
The Leadership Book for Women

The Leadership Book for Women

Marja Wagenaar
€ 27,99