• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Communicatie voor Financials

Theo de Joode, Bert van der Zaag & Karolijn Burgman

Alle bindwijzen en edities

Communicatie voor Financials

Theo de Joode, Bert van der Zaag & Karolijn Burgman

Paperback | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 59,00
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Communicatie voor Financials is opgebouwd vanuit de learning outcomes die genoemd worden in het Landelijk opleidingsprofiel Finance & Control. Door de opzet kan het ook worden gebruikt door de brede beroepsgroep van de financiële functie. Voor de hele beroepsgroep geldt dat er belangrijke toekomstige ontwikkelingen spelen. Denk dan aan toenemende automatisering en robotisering. Maar ook aan het geslonken maatschappelijk vertrouwen in financials. Beide ontwikkelingen maken dat professionele communicatie steeds belangrijker wordt. Het gaat hierbij om een ruime opvatting van communicatie. Het gaat niet alleen om communicatieve vaardigheden, maar ook om inzicht en houding. Daarom wordt het VIA-concept toegepast. Wij gaan ervan uit dat een financial een deskundige en vertrouwenwekkende gesprekspartner wil zijn. En dat lukt naast inhoudelijke expertise alleen via communicatie. Inhoud en communicatie zijn dan ook in elkaar vervlochten. Het boek onderscheidt zich door: • Praktische tips and tools op communicatief gebied. • Verdiepende vragen om te leren reflecteren. • Cases gebaseerd op ervaringen in de praktijk. • Actuele inhoudelij ke materie. Dit betekent dat je het boek ook als naslagwerk kunt gebruiken. Zowel tijdens als na je studie. Digitale ondersteuning Op de website www.communicatievoorfinancials.noordhoff.nl staat aanvullend materiaal, zoals: • collegesheets voor docenten • diverse formats (bij voorbeeld adviesrapport) • links van nuttige websites • opdrachten en uitwerkingen • verdieping Over de auteurs Theo de Joode is bedrijfseconoom en heeft diverse financiële functies uitgeoefend bij zowel profit- als non profitorganisaties. Hij is nu als docent verbonden aan de faculteit Business, Finance & Marketing van De Haagse Hogeschool en als onderzoeker verbonden aan het lectoraat Change Management van De Haagse Hogeschool. Bert van der Zaag is registerpsycholoog arbeid en organisatie bij Tau Resources. Hij heeft een brede ervaring in de financiële wereld in allerlei adviesopdrachten. Communicatie speelt hierbij vaak een centrale rol. Karolijn Burgman is docent Communicatie bij de opleidingen Accountancy, Bedrijfseconomie en Financial Services Management van de Hogeschool Utrecht. Hiervoor heeft zij jarenlang diverse communicatiefuncties bekleed in de profit en non-profit sector.

Specificaties

  • Uitgever
    Noordhoff
  • Druk
    1
  • Verschenen
    jul. 2019
  • Bladzijden
    260
  • Genre
    Communicatiewetenschappen
  • Afmetingen
    240 x 169 x 13 mm
  • Gewicht
    496 gram
  • EAN
    9789001886806
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Don't push me!

Don't push me!

Genieke Hertoghs
€ 24,90
Hoe werkt dagelijkse communicatie?

Hoe werkt dagelijkse communicatie?

Awia Collectief
€ 22,90
Supergaaf

Supergaaf

Robbert Wigt
€ 20,00
Win elke discussie

Win elke discussie

Mehdi Hasan
€ 24,99
Het Betekenboek

Het Betekenboek

Selma Koopman
€ 15,00
Omgevingscommunicatie & participatie

Omgevingscommunicatie & participatie

Monique Broekhoff
€ 29,95