• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Content!

zuurstof voor je klanten

Antal de Waij

Alle bindwijzen en edities

  • Paperback

    2017

    € 34,99

Content!

zuurstof voor je klanten

Antal de Waij

Paperback | Nederlands
  • Niet leverbaar
€ 34,99
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten, via websites, blogs en social media. Met relevante en engaging content til je jouw bedrijf naar een hoger plan. Veel organisaties 'doen maar wat' als het hierop aankomt. Maar weinig bedrijven hebben een gedocumenteerde contentstrategie. Dat is met dit boek verleden tijd!

Content! zorgt dankzij het unieke Content Marketing Canvas Model voor jouw resultaat met contentmarketing. Het biedt alle componenten om je eigen contentstrategie te ontwikkelen én uit te voeren. Op welke manier vergroot je de bekendheid van jouw bedrijf? Hoe vaak moet je eigenlijk bloggen? Hoe genereer je leads in een online omgeving. Content! geeft antwoord op deze en andere vragen.


Content! is onmisbare zuurstof voor iedereen die content gebruikt om klanten te werven en te behouden.

  • Een unieke praktijkgerichte aanpak waarmee je direct aan de slag kunt.

  • Voor iedereen die zoekt naar succesvolle content.

  • Inclusief meer dan 100 voorbeelden en praktische cases.


Naast echt álle informatie over het bouwen van je contentstrategie heeft dit boek twee unieke toevoegingen: een complete Facebook Messenger-omgeving waarin je antwoord krijgt op al je vragen over content én een website met aanvullende cases en video's, zuurstofvoorjeklanten.nl

Over de auteur

Antal de Waij heeft met zijn contentmarketingbedrijf Engagement Media talloze klanten geholpen met hun strategie en implementatie van content. Hij weet precies hoe succesvolle content écht werkt en deelt zijn ervaringen in dit boek. Hij doceert Contentmarketing, Sociale Media en Digitale Strategie aan diverse gerenommeerde opleidingsinstituten.

Trefwoorden: contentmarketing, content, marketing, contentstrategie, antal de waij, content marketing canvas, social media, b2b, b2c

Specificaties

  • Uitgever
    Van Duuren Management
  • Druk
    1
  • Verschenen
    nov. 2017
  • Bladzijden
    384
  • Genre
    Verkoop en marketing
  • Afmetingen
    247 x 180 x 29 mm
  • Gewicht
    842 gram
  • EAN
    9789089653888
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

De CX Travel Guide

De CX Travel Guide

Nienke Bloem
€ 32,95
Continuous Architecture

Continuous Architecture

Bart de Best
€ 69,50
De Customer Leader

De Customer Leader

Rudy Moenaert
€ 34,99
Krijg de klik

Krijg de klik

Evi Driesen
€ 29,99
De Ritchie Story

De Ritchie Story

Jan Verlinden
€ 34,99
Vaker in de media

Vaker in de media

Janneke van Heugten
€ 35,99