0
De curve
De curve

De curve

geld verdienen in het digitale tijdperk

Nicholas Lovell

Paperback / Ingenaaid | Nederlands
  • Niet leverbaar
€ 15,00
Omschrijving

Door globalisering en internet zijn product- en prijsstrategie tegenwoordig de lastigste thema's. Er is altijd wel een concurrent goedkoper, beter, groter dan jij - en iedereen kan die concurrent nu vinden. Nicholas Lovell biedt een oplossing voor dit probleem met zijn revolutionaire concept van de Curve. In plaats van je product en de prijs die je ervoor vraagt komt je relatie met verschillende soorten klanten centraal te staan. Denk bijvoorbeeld aan een muzikant die zijn album online gratis weggeeft, maar zijn geld verdient met de gelimiteerde luxe-editie voor de echte fans. Of kijk naar Skype, waar een kleine groep betalende gebruikers de gratis dienst mogelijk maakt. Aan de hand van concrete voorbeelden en analyses van verschillende bedrijfstakken legt Lovell glashelder uit hoe zijn aanpak ook voor jouw bedrijf het verschil kan maken. Net als The Long Tail biedt De Curve een radicaal nieuw concept, dat het denken over product en prijs blijvend zal beïnvloeden.

Specificaties
  • Uitgever
    Business Contact
  • Druk
    1
  • Verschenen
    dec. 2013
  • Genre
    Economie & bedrijf
  • Afmetingen
    211 x 135 x 25 mm
  • Gewicht
    339 gram
  • EAN
    9789047006237
  • Bindwijze
    Paperback / Ingenaaid
  • Taal
    Nederlands

Reviews van klanten

Ook een review schrijven?

Log in op uw account of maak een eigen account aan.

Inloggen

Gerelateerde producten

Marktonderzoek

Marktonderzoek

Mirjam Broekhoff
€ 71,95
Gedrag in organisaties

Gedrag in organisaties

Gert Alblas
€ 66,95
Zorgen voor kwaliteit

Zorgen voor kwaliteit

G. Cuyvers
€ 34,99
Beroofd volgens de regels

Beroofd volgens de regels

Joep Boerboom
€ 25,00