• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

De Klant Energieke Organisatie

Hoe klanten jouw organisatie positief kunnen laden

Sonja Stalfoort

Alle bindwijzen en edities

  • Paperback

    2020

    € 36,99

De Klant Energieke Organisatie

Hoe klanten jouw organisatie positief kunnen laden

Sonja Stalfoort

Paperback | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Op voorraad in onze winkel. Afhalen tijdens openingsuren.
€ 36,99
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Hoe weet je of je vandaag de juiste beslissingen neemt voor morgen? Met losse projecten en initiatieven proberen organisaties zich te verbeteren om zo de verandersnelheid van de klantbehoefte bij te houden. Ze stoppen er veel tijd en energie in maar toch laten verbeteringen vaak lang op zich wachten. De vraag is hoe dit komt. Veel energie gaat verloren door het gebrek aan samenhang in de organisatie én omdat een belangrijke energiebron vrijwel onbenut blijft: klant-energie. Organisaties die in staat zijn deze energie te laten stromen, noem je Klant Energieke Organisaties. Dit zijn organisaties die energie uit klantfeedback weten te winnen en hiermee medewerkers inspireren, meer tevreden klanten genereren en toekomstbestendig ondernemen.



Sonja Stalfoort neemt je mee in de wereld van klant-energie. Met een helder stappenplan leert zij je hoe je de feedback en informatie die klanten geven kunt integreren in de gehele organisatie. Een stroomschema maakt in één oogopslag duidelijk waar de knelpunten zitten en energie weglekt. Het gaat er dan om aan de juiste knoppen te draaien en de energie volop te laten stromen.



Met medewerking van Egbert Jan van Bel, bestsellerauteur van o.a. Kloteklanten.



'Dit boek geeft energie! Door vanuit een nieuw en toegankelijk perspectief naar de klant te kijken, begrijpt iedereen waarom de klant een duurzame bron van energie is waarop iedere organisatie zou moeten draaien. Heel inspirerend!'



Sjoerd Laarberg, CEO Allianz Netherlands



'Het klant-energiemodel helpt je om klantfeedback op de juiste manier te vangen en te gebruiken om elke dag een beetje beter te worden. Zo wordt die feedback de brandstof voor een klantgerichte organisatie.'



Sydney Brouwer, auteur Klantgericht Leiderschap



'Klantgericht ondernemen wordt steeds complexer en uitdagender. Elke dag komen er nieuwe (digitale) mogelijkheden bij om de klant te servicen. Sonja laat je op pragmatische wijze zien hoe je die uitdaging het beste oppakt en wat dat jouw organisatie kan brengen.' Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School



Trefwoorden: Beslissen organisatie energie klanten ondernemen Sonja Stalfoort handleiding

Specificaties

  • Uitgever
    Van Duuren Management
  • Druk
    1
  • Verschenen
    feb. 2020
  • Bladzijden
    320
  • Genre
    Management en managementtechnieken
  • Afmetingen
    246 x 180 x 25 mm
  • Gewicht
    712 gram
  • EAN
    9789089654892
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Notities van een generaal

Notities van een generaal

Peter van Uhm
€ 20,00
Optimaal

Optimaal

Daniël Goleman
€ 24,99
De essentie van coaching

De essentie van coaching

Yvonne Burger
€ 27,50
Klaar voor elke crisis

Klaar voor elke crisis

Tom Compaijen
€ 32,50