• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

De media-explosie

trends en issues media en communicatie

Kees van Wijk, David Huijzer, peter 't Lam & Henri Spijkerboer

De media-explosie
De media-explosie

Alle bindwijzen en edities

De media-explosie

trends en issues media en communicatie

Kees van Wijk, David Huijzer, peter 't Lam & Henri Spijkerboer

Paperback | Nederlands
  • Niet leverbaar
€ 58,95
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Een dagelijks leven zonder media; we kunnen het ons niet meer voorstellen. De verscheidenheid aan media-uitingen groeit met de dag. Naast de traditionele media, zoals radio en televisie, zorgen ook de media uit het digitale tijdperk voor een aanhoudende stroom aan boodschappen. Alle reden om te spreken van een media-explosie. Over de inhoud Dit boek gaat over de menselijke omgang met die media-explosie. Daarbij staan niet de technologie en de informatiekunde centraal, maar de werking van deze diverse communicatievormen in het informatietijdperk. Hoe ontwikkelt het denken over communicatie zich? Welke trends en issues komen in de media naar voren? Wat zijn de belangrijkste trends en hoe ontwikkelen de media zich als interactief communicatiemiddel? Hoe gaan journalisten en woordvoerders om met politieke en economische issues? En hoe grijpt al die media-publiciteit in ons alledaagse bestaan in? Dergelijke vragen lopen als een rode draad door De media-explosie, dat zich inmiddels volop heeft bewezen als standaardwerk over communicatie. Uniek aan dit boek Succesvolle titel al jaren vast onderdeel binnen de curricula van communicatie-opleidingen Complete lesmethode, behandelt alle trends en issues in media en (massie)communicatie. Nieuw in deze vijfde druk Deze nieuwe druk is volledig geactualiseerd en aangevuld met actuele praktijkvoorbeelden en nieuwe hoofdstukken over mediaorganisaties, participatie en interactie en media- en contentstrategie. Inclusief online omgeving met extra materiaal Bij deze vijfde druk hoort bovendien een website: www.demediaexplosie.nl. Op deze site staan voor studenten toetsen, samenvattingen en veel handige tips en links om de kennis te verdiepen. Doelgroep Hbo-studenten Binnen opleidingen: communicatie, media, informatie & communicatie, journalistiek, media en entertainment management en/of met een vak medialandschap, media & maatschappij, massamedia of mediakunde Beginnende communicatie- en mediaprofessionals die meer willen weten over massamedia en medialandschap

Specificaties

  • Uitgever
    Boom
  • Druk
    5
  • Verschenen
    apr. 2017
  • Bladzijden
    424
  • Genre
    Populairwetenschappelijke cultuur
  • Afmetingen
    240 x 170 x 23 mm
  • Gewicht
    893 gram
  • EAN
    9789024406838
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Tijd is

Tijd is

Jenny Odell
€ 24,99
Renegades

Renegades

Barack Obama
€ 20,00
Hoe muziek werkt

Hoe muziek werkt

David Byrne
€ 34,99
Familie

Familie

Wim Daniëls
€ 15,00
De goede voorouder

De goede voorouder

Roman Krznaric
€ 26,00
Bluets

Bluets

Maggie Nelson
€ 22,99