0

De succesillusie

hoe trainers, goeroes en consultants u dagelijks bedriegen en hoe u daar in zeven eenvoudige stappen vanaf komt

Richard Engelfriet

Hardback / gebonden | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, de volgende dag geleverd.
  • Op voorraad in onze winkel. Direct af te halen.
€ 21,50
Omschrijving

Natuurlijk wilt u succesvol zijn. Om u daarbij te helpen geven trainers, goeroes en managementboeken veel adviezen: oefen met een elevator pitch, maak uw doelen SMART en blijf heel authentiek uzelf. Maar...waar is het bewijs voor al die succesformules? Succesonderzoeker Richard Engelfriet (auteur van onder meer 'Zo simpel kan het zijn' en 'Hoe vang ik een rat?') komt in dit prikkelende en humoristisch geschreven boek tot een heel andere conclusie: trainers, goeroes en consultants bedriegen u waar u bij staat. Er is helemaal geen bewijs dat het zinvol is om uw doelen SMART te maken. Simon Sinek heeft zijn golden circles ('always start with why') uit zijn duim gezogen. Disruptive innovation is pure stemmingmakerij. Onderzoek waaruit blijkt dat een Unique Selling Proposition een voorspeller is van succes bestaat helemaal niet en wie geld wil uitgeven aan persoonlijkheidstests kan net zo goed naar Madame Zaza op de kermis gaan. En voor alle fans van omdenken: de grootste 'ja-maar-vrije-zone' ligt in Noord-Korea. Laat u niets wijsmaken. Succes is geen keuze. Het geheim achter succes...is nog altijd geheim. Het enige wat zeker is, is de illusie dat succes maakbaar is. LEESWAARSCHUWING: dit boek bevat schokkende teksten voor overtuigde zelfhulpjunkies. Goeroes over 'De succesillusie': 'Ik vond de boeken van Engelfriet leuker toen hij nog in zijn comfort zone zat.' (R. Veltenaar) 'Ik mis een helder USP bij dit boek.' (H. van Wensen) 'This books lacks love, energy and authenticity. This will not awaken your Giant within.' (T. Robbins) 'Wat een vreselijk boek. We gaan dit onmiddellijk omdenken.' (B. Gunster) 'This book raises one important question: why?' (S. Sinek) 'Ik voorspel dat dit boek volstrekt geen invloed heeft op goeroes.' (A. Bakas) 'Een gemiste kans. Met mijn adviezen had Engelfriet zijn impact met 10% kunnen vergroten.' (B. Tiggelaar)

Specificaties
  • Uitgever
    Haystack, Uitgeverij
  • Druk
    1
  • Verschenen
    jan. 2017
  • Bladzijden
    200
  • Genre
    Bedrijfskunde algemeen
  • Afmetingen
    223 x 141 x 22 mm
  • Gewicht
    376 gram
  • EAN
    9789461262080
  • Bindwijze
    Hardback / gebonden
  • Taal
    Nederlands

Reviews van klanten

Ook een review schrijven?

Log in op uw account of maak een eigen account aan.

Inloggen

Gerelateerde producten

Fashion Marketing

Fashion Marketing

Mike Easey
€ 37,50
Cross-cultural Management

Cross-cultural Management

David C. Thomas
€ 82,95
Toegepaste organisatiekunde

Toegepaste organisatiekunde

Peter T.H.J. Thuis
€ 65,95