• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

De Superpromoter

over de kracht van enthousiasme

Rijn Vogelaar

E-boek
De Superpromoter
De Superpromoter

Alle bindwijzen en edities

De Superpromoter

over de kracht van enthousiasme

Rijn Vogelaar

E-boek
| Nederlands
  • Niet leverbaar
€ 22,99
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

De superpromoter is de personificatie van de kracht van enthousiasme. Superpromoters doen aanbevelingen of worden door anderen gekopieerd. Het aanstekelijk enthousiasme van de superpromoter is voor bedrijven van levensbelang omdat het zorgt voor aanwas van nieuwe klanten en omzetgroei. Bovendien zijn superpromoters ideale co-creators en motiveren ze het personeel. In het ultieme gevecht met zijn alter ego, de antipromoter, bepaalt hij de reputatie van bedrijven. De superpromoter kan een klant zijn maar ook een betrokken medewerker. Of een burger die een bepaald overheidsbeleid verdedigt. Het zijn de onzichtbare medestanders van bedrijven en overheidsinstellingen die achter de schermen zorgen voor succes. In De Superpromoter legt Rijn Vogelaar uit hoe je superpromoters kunt inzetten om een organisatie succesvoller te maken. Hij beschrijft een nieuwe stroming in denken over marketing, productontwikkeling en bedrijfsvoering. Het wordt tijd dat organisaties zich niet meer alleen richten op klagende klanten en ontevreden medewerkers, maar zich veel meer gaan richten op hun enthousiaste vrienden, de superpromoters. Organisaties die deze evolutie doormaken zullen, met minder budget en met veel meer positieve energie, de concurrentie achter zich laten of zelfs irrelevant maken. Kortom, de tijd van de superpromoter is gekomen! Het aanstekelijke enthousiasme van superpromoters is ongetwijfeld het meest krachtige en invloedrijke middel op weg naar groei en succes. - Jos Burgers, veelgevraagd spreker en auteur van o.a. No Budget Marketing, Klanten zijn eigenlijk nèt mensen en Hondenbrokken In zijn boek beschrijft Rijn de onzichtbare mechanismen van sociale netwerken en analyseert hij de precieze werking van invloed. Hij gebruikt de meest recente marketinginzichten van onder anderen Earls (Herd), Dijksterhuis (Het slimme onbewuste) en Gladwell (Tipping point) en verbindt die op een briljante manier met elkaar. - Kees de Jong (CEO SSI), Het Financieele Dagblad

Specificaties

  • Uitgever
    Duuren Media, Van
  • Druk
    1
  • Verschenen
    aug. 2010
  • Bladzijden
    200
  • Genre
    Management en managementtechnieken
  • EAN
    9789089650542
  • E-boek
    E-boek
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Nooit meer managen

Nooit meer managen

Angélique Piternella
€ 27,99
Goed fout

Goed fout

Amy C. Edmondson
€ 24,99
Taal van Transitie

Taal van Transitie

Jakob van Wielink
€ 39,95
Riet breekt niet

Riet breekt niet

Daisy Buttiens
€ 32,00
Stop het zwijgen

Stop het zwijgen

Karin Bosman
€ 24,95
Wat doe ik hier?

Wat doe ik hier?

Niels Thijssen
€ 29,99