• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Design my privacy

8 principes voor beter privacy design

Tijmen Schep

Alle bindwijzen en edities

Design my privacy

8 principes voor beter privacy design

Tijmen Schep

Hardback / gebonden | Nederlands
  • Niet leverbaar
€ 11,99
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Onze privacy staat onder druk. Iedereen communiceert de hele dag door: of we nu mailen, Whatsappen, Facebooken of de laatste Instagram filter proberen... En legio apps op de smartphone maken ons leven elke dag beter en efficiënter. Maar met alles dat we doen via de moderne technologie, geven we data aan bedrijven en de overheid. Met het Internet of Things in aantocht wordt dat met de dag erger. Privacy is hét vraagstuk van de dag geworden. Overheden doen van alles om de technologische innovatie van deze tijd te voorzien van up-to-date wetgeving, niet altijd met succes. Zelf denken wij er zelden over na hoezeer het privacyvraagstuk ons leven beïnvloedt. Daar moet verandering in komen. Data-kenners en data-vormgevers moeten elkaar snel leren begrijpen. Design my Privacy is een boek om vormgevers, techneuten en eigenlijk iedereen op te voeden: een praktische inleiding over hedendaagse privacyvraagstukken én een oproep aan ontwerpers en uitvinders van de media-technologie van de toekomst om privacy als onderwerp op de kaart te zetten. Privacy is niet alleen een thema van nu, het is een tikkende tijdbom die vraagt om nieuwe oplossingen. Hoogste tijd om van privacy een ontwerp-vraagstuk te maken.

Tijmen Schep studeerde in 2008 af aan de Universiteit van Utrecht op de Ubiquitous Computing ideologie. Momenteel is hij adviseur op het gebied van digitale cultuur, creatieve industrie en publieksparticipatie. Hij adviseert overheden en organisaties bij het ontwikkelen van concepten en projecten die cultuur, technologie en publieksbereik combineren.

Specificaties

  • Uitgever
    BIS Publishers BV
  • Druk
    1
  • Verschenen
    apr. 2016
  • Bladzijden
    160
  • Genre
    Design, industriële en commerciële kunst, illustratie
  • Afmetingen
    172 x 112 x 11 mm
  • Gewicht
    181 gram
  • EAN
    9789063694470
  • Hardback / gebonden
    Hardback / gebonden
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Rafale tegen Rafale

Rafale tegen Rafale

Frederic Zumbiehl
€ 9,99
Scotland

Scotland

Leo
€ 9,99
Jerom integraal 1

Jerom integraal 1

Willy Vandersteen
€ 37,50
De avonturen van Biggles

De avonturen van Biggles

Willy Vandersteen
€ 34,99
Writing is not Magic, it's Design

Writing is not Magic, it's Design

João Batalheiro Ferreira
€ 23,95
Georgië & Armenië reisgids magazine 2024

Georgië & Armenië reisgids magazine 2024

Godfried van Loo
€ 20,00  € 16,00