• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Digital Hero

Het complete handboek voor digitale producten

Vincent Gill

Digital Hero

Het complete handboek voor digitale producten

Vincent Gill

Paperback / Ingenaaid | Nederlands
  • Op werkdagen voor 16.00 besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Op voorraad in onze winkel. Afhalen tijdens openingsuren.
€ 39,99
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Dit boek bundelt voor het eerst de 30 belangrijkste lessen uit het digitale vakgebied in één praktisch handboek. Van businessmodel, visual design en usability tot mediaplan, retentiemarketing en conversie-optimalisatie – alle kennis die je nodig hebt om een digital hero te worden. Het ontwikkelen van een website, webshop of app is een veelzijdig proces waarvoor kennis van verschillende disciplines is vereist: strategie, user research, design, acquisitie, engagement en conversie. In beknopte 30 lessen, verdeeld over 6 delen, leer je alles wat je moet weten over het bedenken, ontwikkelen en verbeteren van digitale producten. Het boek bevat bovendien veel handige templates en inspirerende voorbeelden. En dankzij het slimme Hero Wheel heb je in één oogopslag een goed overzicht van de 30 onderdelen en hun samenhang. Dit boek geeft studenten, starters en trainees binnen het digitale vakgebied een vliegende start. Met behulp van de 30 essentiële lessen ontwikkel je in no time een stevig fundament. Ook ervaren specialisten kunnen dankzij dit boek snel hun kennis verbreden en daardoor probleemloos samenwerken met andere teamleden en hun rol binnen het team verstevigen. Dit boek is bovendien onmisbaar voor managers die een multidisciplinair team aansturen en het hele traject willen begrijpen en overzien. Ruim 40 merken, agencies en experts hebben een bijdrage geleverd aan dit boek! Over de auteur: Vincent Gill is een digitaal strateeg, manager en spreker met meer dan tien jaar werkervaring binnen de digitale industrie en agencywereld. Bij Accenture Song fungeert hij als sparringpartner voor toonaangevende klanten uit binnen- en buitenland. Vincent behaalde een Master of Science in Marketing aan de VU in Amsterdam en schrijft regelmatig artikelen over UX, design, data en strategie. Tijdens zijn eigen ontwikkeling miste hij een boek waarin de essentie van het digitale vakgebied was samengebracht. Dat boek schreef hij op basis van zijn jarenlange praktijkervaring nu dus zelf. Om vakgenoten te voorzien van de onmisbare kennis, tools en vaardigheden die ze nodig hebben om te excelleren in hun vak.

Specificaties

  • Uitgever
    Nubiz
  • Druk
    1
  • Verschenen
    mei 2023
  • Bladzijden
    256
  • Genre
    Web graphics en design
  • Afmetingen
    259 x 202 x 21 mm
  • Gewicht
    948 gram
  • EAN
    9789492790439
  • Paperback / Ingenaaid
    Paperback / Ingenaaid
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Handboek HTML5 en CSS

Handboek HTML5 en CSS

Peter Doolaard
€ 44,99
WordPress Basis

WordPress Basis

Roy Sahupala
€ 32,99
Principes van subliem webdesign

Principes van subliem webdesign

Jason Beaird
€ 39,99
WordPress Gevorderd

WordPress Gevorderd

Roy Sahupala
€ 32,99
Angular

Angular

Peter Kassenaar
€ 39,99