• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Duurzame landbouw en de vrije markt

Prijs, merkbeleving en impact per hectare

Erwin van Woudenberg

Alle bindwijzen en edities

  • Paperback

    2022

    € 22,50

Duurzame landbouw en de vrije markt

Prijs, merkbeleving en impact per hectare

Erwin van Woudenberg

Paperback | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Op voorraad in onze winkel. Afhalen tijdens openingsuren.
€ 22,50
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Hoewel we als maatschappij steeds meer overtuigd raken dat duurzame agrarische producten belangrijk zijn voor een duurzame toekomst, blijft het marktaandeel van de biologische landbouw nog steeds achter. De consument in de vrije markt blijkt vooralsnog niet te zorgen voor een ommekeer. Erwin van Woudenberg onderzoekt de barrières in de markt en hoe deze overwonnen kunnen worden. Zijn boek leidt door de keten van boer tot consument en komt langs thema’s als het begrip duurzaamheid, de werking van het consumentenbrein, de kracht van merkbeleving en de macht van prijs. Oplossingen binnen het marktdenken blijken niet opgewassen tegen de directe vraag van de consument en de wetmatigheden van de vrije markt. Toch ziet de auteur twee factoren die een oplossing kunnen bieden.

Erwin van Woudenberg studeerde Milieu- en Maatschappijwetenschappen en richtte, samen met Daan Groot, De Natuurverdubbelaars op. Als lector ‘Innovatief Ondernemen met Natuur’ aan de HAS Hogeschool in Den Bosch verdiepte hij zich in de samenhang tussen duurzame, natuurinclusieve landbouw en de vrije markt met een nadrukkelijke belangstelling voor de consument, de keten en marketing. Erwin van Woudenberg is tevens ondernemer en brengt via het merk Sterkur zijn bevindingen in praktijk.

Specificaties

  • Uitgever
    Vonk Uitgevers
  • Druk
    1
  • Verschenen
    sep. 2022
  • Bladzijden
    150
  • Genre
    Verkoop en marketing
  • Afmetingen
    221 x 152 x 15 mm
  • Gewicht
    266 gram
  • EAN
    9789062245567
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Continuous Architecture

Continuous Architecture

Bart de Best
€ 69,50
De Customer Leader

De Customer Leader

Rudy Moenaert
€ 34,99
Krijg de klik

Krijg de klik

Evi Driesen
€ 29,99
Vaker in de media

Vaker in de media

Janneke van Heugten
€ 35,99
Kijkshop

Kijkshop

Hans Corbijn
€ 9,95