0
Vanaf €15,- geen verzendkosten.
Snelle levering aan huis, maar ook af te halen in de winkel.
Snelle levering aan huis, maar ook af te halen in de winkel.
€ 20,00
bewaar in wensenlijst

Met 'gewoon' tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve. Omdat het in veel organisaties geen dagelijkse gewoonte is. In dit boek laat bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier zien hoe je daar verandering in brengt. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden beschrijft hij hoe je elke dag weer het verschil kunt maken in het contact met de klant. Niet door de bedrijfsvoering aan te passen, zoals vaak wordt gedacht, maar door ogenschijnlijk kleine dingen. Want als je iemands dag bijzonder weet te maken door een simpel gebaar, wat extra aandacht of een goed advies, heb je er gegarandeerd een fan bij! * Het nieuwste boek van bestsellerauteur Jos Burgers, over de noodzaak om een waardevolle fanbase op te bouwen. * Van zijn complete oeuvre zijn inmiddels meer dan 200.000 exemplaren verkocht.

  • Bindwijze: Hardback / gebonden
  • Uitgever: Van Duuren Management
  • Druk: 1
  • Verschenen: feb. 2017
  • Taal: Nederlands
  • Bladzijden: 176
  • Genre: Management algemeen
  • Dimensies: 216 x 149 x 17 Millimeters
  • Gewicht: 356 gram
  • EAN: 9789089653291

Reviews van klanten

Ook een review schrijven?

Log in op uw account of maak een eigen account aan.

Inloggen

Dit product heeft nog geen uitgebreide reviews

Geef uw mening en schrijf als eerste een review.

Gerelateerde producten

Competentiemanagement

Competentiemanagement

Roel Grit
€ 33,95
Feilloos adviseren

Feilloos adviseren

Peter Block
€ 44,99
Grid

Grid

Matt Watkinson
€ 18,95
#girlboss

#girlboss

Sophia Amoruso
€ 9,50