• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

400 tips en ideeën voor je LinkedIn-posts

Trek meer klanten en omzet aan op je persoonlijke profiel en de bedrijfspagina

Corinne Keijzer

All bindings and editions

  • Paperback

    2023

    €22.50

400 tips en ideeën voor je LinkedIn-posts

Trek meer klanten en omzet aan op je persoonlijke profiel en de bedrijfspagina

Corinne Keijzer

Paperback | Dutch
  • Ordered on working days before 23h, dispatched the same day.
  • Not in stock in our shop
€22.50
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

400 tips en ideeën voor je LinkedIn-posts Trek meer klanten en omzet aan op je persoonlijke profiel en de bedrijfspagina. Met een slordige 9,5 miljoen geregistreerde accounts in Nederland kun je wel zeggen dat LinkedIn voor veel mensen niet meer weg te denken is uit het bedrijfsleven. De tijd dat deze tool alleen maar nuttig was om werk te vinden zijn we al lang en breed voorbij. Het netwerkplatform is tegenwoordig niet alleen een vacaturebank, maar ook onmisbaar in marketing, sales, communicatie en HR. Ondernemers, werkgevers en werknemers vinden steeds beter hun weg om nieuwe klanten, medewerkers en prospects en te vinden. Daarnaast houden zij hun doelgroep goed op de hoogte van de actuele ontwikkelingen binnen de organisatie. Maar hoe maak je nou LinkedIn-posts die ook echt aanslaan? Hoe breng je structuur aan in je contentstrategie en -marketing? Wanneer kun je het beste een post plaatsen en hoe vaak doe je dat? Hoe werken hashtags, tags en het algoritme? Op welke manier kun je je publiek boeien en binden? En wat is het verschil tussen ‘liken’, ‘reageren’ en ‘delen’, wat werkt wel en wat werkt niet? Met maar liefst 400 tips en ideeën weet jij straks makkelijker de weg te vinden op de tijdlijn, voor zowel het persoonlijke profiel als de bedrijfspagina. Van het plaatsen van teksten, video’s en foto’s tot het schrijven van artikelen en het gebruik van verschillende tools zoals LinkedIn Live: je vindt het allemaal terug in dit boek. Naast eigen ervaringen, kennis en expertise delen ook tien andere specialisten hun tips vanuit hun vakgebied zodat je straks snapt hoe zoekmachine-optimalisatie en neuromarketing op LinkedIn werkt, hoe je storytelling en social selling effectief inzet, wat het geheim is van een goedlopende video en wat de kracht is van een goede vacature. Corinne Keijzer - auteur '400 tips en ideeën voor je LinkedIn-posts' Corinne Keijzer is een van de bekendste en meest ervaren LinkedIn-experts van Nederland en geeft vanuit haar bedrijf Digital Moves sinds 2010 trainingen en sprekerssessies op dit gebied. Zij is gespecialiseerd in social selling, employee advocacy, contentmarketing en personal branding. Zij schreef meerdere boeken over het gebruik van LinkedIn waaronder de bestseller Meer succes met LinkedIn!. Ook haar gratis LinkedIn handleiding is een begrip in Nederland en heeft inmiddels zijn weg naar ruim 150.000 mensen gevonden. Corinne is door LinkedIn Benelux benoemd tot officieel ambassadeur en wordt regelmatig geïnterviewd voor vakbladen, dagbladen, radio en televisie. Haar klanten zijn divers, van ondernemers tot mkb’ers, overheid en corporate organisaties, in zowel binnen- als buitenland.

Corinne Keijzer is een van de bekendste en meest ervaren LinkedIn-experts van Nederland en geeft vanuit haar bedrijf Digital Moves sinds 2010 trainingen en sprekersessies op dit gebied. Zij is gespecialiseerd in social selling, employee advocacy, contentmarketing en personal branding. Zij schreef meerdere boeken over het gebruik van LinkedIn waaronder de bestseller Meer succes met LinkedIn!. Ook haar gratis LinkedIn handleiding is een begrip in Nederland en heeft inmiddels zijn weg naar ruim 150.000 mensen gevonden. Corinne is door LinkedIn Benelux benoemd tot officieel ambassadeur en wordt regelmatig geïnterviewd voor vakbladen, dagbladen, radio en televisie. Haar klanten zijn divers: van ondernemers tot mkb’ers, overheid en corporate organisaties, in zowel binnen- als buitenland.

Specifications

  • Publisher
    Some Books Uitgeverij
  • Edition
    1
  • Pub date
    Jan 2023
  • Pages
    304
  • Theme
    Sales and marketing
  • Dimensions
    249 x 176 x 20 mm
  • Weight
    625 gram
  • EAN
    9789083096865
  • Paperback
    Paperback
  • Language
    Dutch

related products

De CX Travel Guide

De CX Travel Guide

Nienke Bloem
€32.95
Continuous Architecture

Continuous Architecture

Bart de Best
€69.50
De Customer Leader

De Customer Leader

Rudy Moenaert
€34.99
Krijg de klik

Krijg de klik

Evi Driesen
€29.99
Opdrachtgever gezocht

Opdrachtgever gezocht

Jan Willem van den Brink
€37.50