• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Brand design en graphic identity

Bruggen bouwen tussen business en creativiteit

Tim Vandervaeren & Thomas Vanryckeghem

Brand design en graphic identity

Bruggen bouwen tussen business en creativiteit

Tim Vandervaeren & Thomas Vanryckeghem

Paperback | Dutch
  • Ordered on working days before 23h, dispatched the same day.
  • Not in stock in our shop
€32.00
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

Kom je vaak in aanraking met merken en hun visuele communicatie maar ben je geen designer? Wil je beter begrijpen hoe merken communiceren? Moet je vaak designers aansturen of wil je zelf aan de slag? Dit boek bouwt een brug tussen business en creativiteit.


Om de ruis in visuele communicatie zoveel mogelijk weg te werken en het creatieve proces vlotter te laten verlopen, biedt dit boek managers en grafisch ontwerpers een gemeenschappelijke taal om te communiceren over hun designnoden. Komen aan bod: de basisprincipes van branding & design, het creëren van een grafisch sterk merk, van positioneren tot het merk presenteren, en tips en tricks om je ontwerp te verbeteren. De auteurs bekijken de perspectieven van zowel de klant, de designers als de managers, geven inzicht in de achterliggende gedachten en belichten de verschillende belangen.


Deze handleiding richt zich tot iedereen die meer inzicht wil in grafisch ontwerp om zijn merk, product of dienst kracht bij te zetten, zoals projectmanagers, accountmanagers, marketingmedewerkers, communicatiediensten, starters, ondernemers… Daarnaast biedt Brand design & graphic identity interessante inzichten voor ontwerpers die samenwerken met managers.

Specifications

  • Publisher
    Pelckmans
  • Edition
    1
  • Pub date
    Aug 2022
  • Pages
    340
  • Theme
    Design, Industrial and commercial arts, illustration
  • Dimensions
    245 x 174 x 24 mm
  • Weight
    770 gram
  • EAN
    9789464015928
  • Paperback
    Paperback
  • Language
    Dutch

related products

Het dekenfestijn van Haakplein

Het dekenfestijn van Haakplein

Naomi Harreman
€22.50
Rafale tegen Rafale

Rafale tegen Rafale

Frederic Zumbiehl
€9.99
Scotland

Scotland

Leo
€9.99
Jerom integraal 1

Jerom integraal 1

Willy Vandersteen
€37.50
De avonturen van Biggles

De avonturen van Biggles

Willy Vandersteen
€34.99
Writing is not Magic, it's Design

Writing is not Magic, it's Design

João Batalheiro Ferreira
€23.95