• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Brand Design

Het standaardwerk voor het bouwen van merken

Ruud Boer

All bindings and editions

  • Hardback / bound

    2022

    €46.50

Brand Design

Het standaardwerk voor het bouwen van merken

Ruud Boer

Hardback / bound | Dutch
  • Ordered on working days before 23h, dispatched the same day.
  • Not in stock in our shop
€46.50
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

Met de introductie van dit boek in 2002 heeft Ruud Boer het begrip Brand Design in Nederland op de kaart gezet bij marketingopleidingen en -professionals. Zijn Brand Design-model heeft inmiddels ruim 30.000 marketeers geholpen bij het vormen en vormgeven van merken. Deze zevende editie is weer helemaal actueel met bondige theorie, veel praktijkvoorbeelden van fysieke en digitale merkuitingen, overzichtelijke modellen en makkelijk leesbare tekst. Nieuw zijn de twintig Mini-Cases waarin Register Marketeers je een kijkje achter de schermen geven. Het boek wordt geleverd met een toegangscode voor MyLab: een online leeromgeving met ondersteunend studie- en lesmateriaal voor zowel studenten als docenten. Je vindt hier onder andere het volledige boek in digitale vorm (eText), een begrippentrainer, oefeningen, modellen, cases en handige checklists. ‘Het standaardwerk voor het bouwen van merken.’ Harry van Delft – Associate Professor Agrifood Marketing at HAS University ‘Fantastisch dat we een autoriteit hebben die ons zo treffend en praktisch toelicht hoe strategische marketingprincipes kunnen worden verbeeld.’ Luuk Ros – Hoofdredacteur Marketingfacts ‘Interessant voor iedere marketeer.’ MarketingTribune Ruud Boer RM Ruud Boer is Register Marketeer (RM) en was als marketeer verantwoordelijk voor de mooie merken Bols, Red Band, Venco, Reebok, LU en Liga. Sinds 1998 is hij directeur en partner van de Bataafsche Teeken Maatschappij. Met dit Rotterdamse Brand Design-bureau helpt hij b2b- en b2c-merken om te groeien vanuit merkstrategie en vormgeving. Hij is bestuurslid van de NIMA Brand Design Community, geeft les bij de Beeckestijn Business School, verzorgt workshops en geeft lezingen in binnen- en buitenland.

Specifications

  • Publisher
    Pearson Benelux B.V.
  • Edition
    7
  • Pub date
    Mar 2022
  • Theme
    Educational: Business studies and economics
  • Dimensions
    247 x 172 x 27 mm
  • Weight
    1195 gram
  • EAN
    9789043039598
  • Hardback / bound
    Hardback / bound
  • Language
    Dutch