• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Consumentenkoopgedrag bij de aankoop van ayurvedische producten

Srishti , Thakur, Ashish S. , Noel & Vikas , Singh

Consumentenkoopgedrag bij de aankoop van ayurvedische producten
Consumentenkoopgedrag bij de aankoop van ayurvedische producten

Consumentenkoopgedrag bij de aankoop van ayurvedische producten

Srishti , Thakur, Ashish S. , Noel & Vikas , Singh

Paperback | Dutch
  • Available. Delivery time is 17 working day (s).
  • Not in stock in our shop
€39.90
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

"Consumer Buying Behaviour in Purchasing Ayurvedic Products" is ontwikkeld volgens de laatste gegevens voor lezers die willen verkennen en een carrière in onderzoek en onderwijs op het gebied van marketing te maken. Het boek is ook nuttig voor die Ayurveda bedrijven of industrieën die willen een aantal innovatieve Ayurvedische producten te ontwikkelen volgens de behoeften en wensen van de consument. Het boek bevat een onderzoek naar de voorkeur van de consument, de perceptie en het beïnvloeden van factoren in de richting van Ayurvedische producten en het wordt behandeld in 6 hoofdstukken. Elk hoofdstuk gaat helder in op de concepten aan de hand van voorbeelden, cijfers en tabellen. Dit boek zal helpen om het koopgedrag van de consument ten opzichte van ayurvedische producten in ontwikkelingslanden zoals India te kennen.

Srishti Thakur es un estudiante de doctorado (ICAR/SRF) en Gestión de Agronegocios de la Universidad Sam Higginbottom de Agricultura, Tecnología y Ciencias, Prayagraj, Uttar Pradesh (India). Tiene un posgrado (ICAR) en Gestión de Agronegocios. Un graduado en Silvicultura (con honores). Ha escrito 6 trabajos de investigación en revistas que contienen una buena puntuación en el NAAS y el factor de impacto.

Specifications

  • Publisher
    Uitgeverij Onze Kennis
  • Pub date
    Nov 2020
  • Pages
    60
  • Theme
    Sales and marketing
  • Dimensions
    220 x 150 x 4 mm
  • Weight
    107 gram
  • EAN
    9786203062120
  • Paperback
    Paperback
  • Language
    Dutch

related products

Continuous Architecture

Continuous Architecture

Bart de Best
€69.50
De Customer Leader

De Customer Leader

Rudy Moenaert
€34.99
Krijg de klik

Krijg de klik

Evi Driesen
€29.99
Doe, dump of delegeer

Doe, dump of delegeer

Rik Moons
€34.99
De Ritchie Story

De Ritchie Story

Jan Verlinden
€34.99
Vaker in de media

Vaker in de media

Janneke van Heugten
€35.99