• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Consumentenpsychologie

Guido Valkeneers

All bindings and editions

  • Paperback

    2019

    €44.00

Consumentenpsychologie

Guido Valkeneers

Paperback | Dutch
  • Ordered on working days before 23h, dispatched the same day.
  • Not in stock in our shop
€44.00
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

Wat drijft de consument om bepaalde producten te kopen en andere niet? In welke mate spelen rationaliteit en emoties daarbij een rol? Welke invloed hebben persoonlijkheid en levensstijl van de consument op het koopgedrag? Hoe beïnvloeden consumenten elkaar? Welke impact heeft cultuur op het consumentengedrag? Hoe kunnen innovatieve producten verspreid worden? Dat is een greep uit de vele vragen die in dit handboek aan bod komen. Consumentenpsychologie. De basis biedt een praktische en diepgaande introductie in de studie van het consumentengedrag. Dat gedrag kan bestaan uit informatieverwerking, over producten en diensten, het beslissingsproces, het aankoopgedrag en het gebruik en afdanken van producten. Het boek richt zich voornamelijk tot studenten van bacheloropleidingen in de gedragswetenschappen en economisch georiënteerde richtingen. Het biedt marketeers, psychologen en andere professionals de nodige inzichten om het gedrag van consumenten te begrijpen. Die inzichten winnen in het kader van een stijgende aandacht voor klantentevredenheid steeds meer aan belang. Ook voor de overheid is het interessant om te weten hoe het consumentengedrag in een wenselijke richting kan worden gestuurd. Ten slotte kunnen consumenten op basis van de studie van dit boek hun gedrag beter begrijpen. Guido Valkeneers is master in de psychologie en in de economie. Hij doceerde decennialang consumentenpsychologie aan de Thomas More Hogeschool Mechelen - Antwerpen. Hij is auteur van meerdere succesvolle handboeken die gebruikt worden in de bacheloropleidingen voor de gedragswetenschappen en in economisch gerichte opleidingen.

Specifications

  • Publisher
    Acco uitgeverij
  • Edition
    2
  • Pub date
    Mar 2019
  • Theme
    Occupational and industrial psychology
  • Dimensions
    245 x 170 x 16 mm
  • Weight
    584 gram
  • EAN
    9789463792516
  • Paperback
    Paperback
  • Language
    Dutch

related products

De motivatieparadox

De motivatieparadox

Alwin Sixma
€24.99
Hoogsensitiviteit werkt!

Hoogsensitiviteit werkt!

Maria Schreuders
€27.50
Van solo naar synergie

Van solo naar synergie

Jan-Jaap Reinders
€38.50
Veroordeeld tot succes

Veroordeeld tot succes

Peter Henk Steenhuis
€26.00
Ministerie van Verbeelding

Ministerie van Verbeelding

Jet Bussemaker
€22.99
Biggetjesfokster en modeontwerpster

Biggetjesfokster en modeontwerpster

Jeannette van Dongen
€24.95