0

De blauwe oceaan

creatieve strategie voor nieuwe, concurrentievrije markten

W. Chan Kim & Renée Mauborgne

Paperback / Sewn | Dutch
  • Ordered on working days before 23h, dispatched the same day.
  • In stock in our store. Click & Collect possible during openings hours.
€25.00
Description

Zelden sloeg een managementtheorie zo snel aan als De blauwe oceaan. Al vijftien jaar is het een begrip onder managers, ondernemers en marketeers. In dit strategisch meesterwerk beargumenteren W. Chan Kim en Renée Mauborgne dat hevige concurrentie slechts leidt tot een bloedrode oceaan van rivalen die vechten om een almaar krimpende winstmarge. Zich baserend op een uitgebreide studie onder 150 bedrijven, pleiten zij voor de creatie of ontdekking van een nieuwe, onontgonnen markt: de blauwe oceaan.
HERZIENE EDITIE MET NIEUW VOORWOORD EN DRIE EXTRA HOOFSTUKKEN


W. Chan Kim en Renée Mauborgne zijn beiden als hoogleraar strategie en international management verbonden aan insead; daarnaast zijn ze directeur van het insead Blue Ocean Strategy Institute. Ze bezetten gezamenlijk de tweede plek in de Thinkers50, de lijst van ’s werelds grootste managementdenkers, en hun werk werd vele malen bekroond.

Specifications
  • Publisher
    Business Contact
  • Translator
    Tijmen Roozeboom
  • Edition
    1
  • Pub date
    Feb 2015
  • Pages
    304
  • Theme
    General management
  • Dimensions
    230 x 151 x 24 mm
  • Weight
    443 gram
  • EAN
    9789047008156
  • Product form
    Paperback / Sewn
  • Language
    Dutch

Customer reviews

Want to write a review?

Log in to your account or create your own account.

login

related products

De Boeddha en de Badass

De Boeddha en de Badass

Vishen Lakhiani
€22.50
In business

In business

Aranka van der Voorden
€24.99
Gelijkspel wint

Gelijkspel wint

Leonie van Mierlo
€23.50
De perfectieparadox

De perfectieparadox

Marjon Bohré-den Harder
€23.50