• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

De Superpromoter

over de kracht van enthousiasme

Rijn Vogelaar

E-book
De Superpromoter
De Superpromoter

All bindings and editions

De Superpromoter

over de kracht van enthousiasme

Rijn Vogelaar

E-book
| Dutch
  • out of stock
€22.99
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

De superpromoter is de personificatie van de kracht van enthousiasme. Superpromoters doen aanbevelingen of worden door anderen gekopieerd. Het aanstekelijk enthousiasme van de superpromoter is voor bedrijven van levensbelang omdat het zorgt voor aanwas van nieuwe klanten en omzetgroei. Bovendien zijn superpromoters ideale co-creators en motiveren ze het personeel. In het ultieme gevecht met zijn alter ego, de antipromoter, bepaalt hij de reputatie van bedrijven. De superpromoter kan een klant zijn maar ook een betrokken medewerker. Of een burger die een bepaald overheidsbeleid verdedigt. Het zijn de onzichtbare medestanders van bedrijven en overheidsinstellingen die achter de schermen zorgen voor succes. In De Superpromoter legt Rijn Vogelaar uit hoe je superpromoters kunt inzetten om een organisatie succesvoller te maken. Hij beschrijft een nieuwe stroming in denken over marketing, productontwikkeling en bedrijfsvoering. Het wordt tijd dat organisaties zich niet meer alleen richten op klagende klanten en ontevreden medewerkers, maar zich veel meer gaan richten op hun enthousiaste vrienden, de superpromoters. Organisaties die deze evolutie doormaken zullen, met minder budget en met veel meer positieve energie, de concurrentie achter zich laten of zelfs irrelevant maken. Kortom, de tijd van de superpromoter is gekomen! Het aanstekelijke enthousiasme van superpromoters is ongetwijfeld het meest krachtige en invloedrijke middel op weg naar groei en succes. - Jos Burgers, veelgevraagd spreker en auteur van o.a. No Budget Marketing, Klanten zijn eigenlijk nèt mensen en Hondenbrokken In zijn boek beschrijft Rijn de onzichtbare mechanismen van sociale netwerken en analyseert hij de precieze werking van invloed. Hij gebruikt de meest recente marketinginzichten van onder anderen Earls (Herd), Dijksterhuis (Het slimme onbewuste) en Gladwell (Tipping point) en verbindt die op een briljante manier met elkaar. - Kees de Jong (CEO SSI), Het Financieele Dagblad

Specifications

  • Publisher
    Duuren Media, Van
  • Edition
    1
  • Pub date
    Aug 2010
  • Pages
    200
  • Theme
    Management and management techniques
  • EAN
    9789089650542
  • E-boek
    E-boek
  • Language
    Dutch

related products

Optimaal

Optimaal

Daniël Goleman
€24.99
De essentie van coaching

De essentie van coaching

Yvonne Burger
€27.50
If you don't

If you don't

Donald Roos
€19.95
Klaar voor elke crisis

Klaar voor elke crisis

Tom Compaijen
€32.50