• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Digital Marketing Pinball

Hoe je in 8 uur een nieuwe online marketing topscore haalt

Daniël Markus

Digital Marketing Pinball
Digital Marketing Pinball

All bindings and editions

  • Paperback

    2019

    €14.95

Digital Marketing Pinball

Hoe je in 8 uur een nieuwe online marketing topscore haalt

Daniël Markus

Paperback | Dutch
  • out of stock
€14.95
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

Waarom dit het online marketingboek is dat je nu moet lezen en waarom het de snelste weg is naar jouw winnende online strategie, je direct meer gaat doen met je data, en het je werk als online marketeer leuker maakt --------------------------------------------------------------------- De meeste online marketeers vinden dat hun rendement hoger kan én moet. Ze bekijken de resultaten en vragen zich af wat er beter kan, hoe ze sneller kunnen groeien, waar de beste optimalisatiekansen liggen en wat de perfecte eerste vervolgstap is. In dit boek presenteert digital analytics expert Daniël Markus een eenvoudig model en een methodologie waarmee je als online marketeer snel de beste mogelijkheden identificeert in je eigen situatie. Aan de hand van concrete voorbeelden, tutorials en analyses leer je antwoord te geven op twee leidende vragen: 1. Wat is de beste besteding van mijn volgende uur? 2. Wat is de beste besteding van mijn volgende euro? Zo weet je altijd wat de beste volgende stap is en waarom. Je leert gebruik te maken van de vele data die je als online marketeer tot je beschikking hebt. Zo vind je optimale kansen voor het verbeteren van de conversie, retentie, orderwaarde, viraliteit en acquisitie. Door het lezen van Digital Marketing Pinball leer je: • Wat succesvolle online marketeers weten (en anderen niet). • Hoe je bepaalt welke nieuwe mogelijkheden in het digitale domein jouw schaarse budget en aandacht verdienen. • Wat de beste aanpak is voor de groei van jouw online rendement. De voorbeelden en tutorials zijn vrijwel allemaal gebaseerd op Google Analytics en Excel zodat je ze direct kunt toepassen op je eigen data. Samen halen we zo het maximale uit jouw data om tot duurzame online groei te komen.

Daniël Markus (1968) richtte in 2003 als webanalist ClickValue op, dat als CRO-bureau inmiddels onderdeel is van online marketinggroep LevelUp Group. Samen met meer dan honderd collega’s werkt Daniël dagelijks aan de groei van diverse nationaal en internationaal opererende webshops. Hij is verantwoordelijk voor de data driven aanpak die de klantteams toepassen. In dit boek deelt hij zijn succesvolle methoden en het door hem ontwikkelde Flipperkastmodel.

Specifications

  • Publisher
    LevelUp Group
  • Edition
    1
  • Pub date
    Jul 2019
  • Pages
    236
  • Theme
    Sales and marketing
  • Dimensions
    240 x 170 x 20 mm
  • Weight
    621 gram
  • EAN
    9789082957105
  • Paperback
    Paperback
  • Language
    Dutch

related products

De Ritchie Story

De Ritchie Story

Jan Verlinden
€34.99
De CX Travel Guide

De CX Travel Guide

Nienke Bloem
€32.95
Continuous Architecture

Continuous Architecture

Bart de Best
€69.50
De Customer Leader

De Customer Leader

Rudy Moenaert
€34.99
Krijg de klik

Krijg de klik

Evi Driesen
€29.99
Vaker in de media

Vaker in de media

Janneke van Heugten
€35.99