• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Duurzame landbouw en de vrije markt

Prijs, merkbeleving en impact per hectare

Erwin van Woudenberg

All bindings and editions

  • Paperback

    2022

    €22.50

Duurzame landbouw en de vrije markt

Prijs, merkbeleving en impact per hectare

Erwin van Woudenberg

Paperback | Dutch
  • Ordered on working days before 23h, dispatched the same day.
  • In stock in our store. Click & Collect possible during openings hours.
€22.50
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

Hoewel we als maatschappij steeds meer overtuigd raken dat duurzame agrarische producten belangrijk zijn voor een duurzame toekomst, blijft het marktaandeel van de biologische landbouw nog steeds achter. De consument in de vrije markt blijkt vooralsnog niet te zorgen voor een ommekeer. Erwin van Woudenberg onderzoekt de barrières in de markt en hoe deze overwonnen kunnen worden. Zijn boek leidt door de keten van boer tot consument en komt langs thema’s als het begrip duurzaamheid, de werking van het consumentenbrein, de kracht van merkbeleving en de macht van prijs. Oplossingen binnen het marktdenken blijken niet opgewassen tegen de directe vraag van de consument en de wetmatigheden van de vrije markt. Toch ziet de auteur twee factoren die een oplossing kunnen bieden.

Erwin van Woudenberg studeerde Milieu- en Maatschappijwetenschappen en richtte, samen met Daan Groot, De Natuurverdubbelaars op. Als lector ‘Innovatief Ondernemen met Natuur’ aan de HAS Hogeschool in Den Bosch verdiepte hij zich in de samenhang tussen duurzame, natuurinclusieve landbouw en de vrije markt met een nadrukkelijke belangstelling voor de consument, de keten en marketing. Erwin van Woudenberg is tevens ondernemer en brengt via het merk Sterkur zijn bevindingen in praktijk.

Specifications

  • Publisher
    Vonk Uitgevers
  • Edition
    1
  • Pub date
    Sep 2022
  • Pages
    150
  • Theme
    Sales and marketing
  • Dimensions
    221 x 152 x 15 mm
  • Weight
    266 gram
  • EAN
    9789062245567
  • Paperback
    Paperback
  • Language
    Dutch

related products

Krijg de klik

Krijg de klik

Evi Driesen
€29.99
De Ritchie Story

De Ritchie Story

Jan Verlinden
€34.99
Vaker in de media

Vaker in de media

Janneke van Heugten
€35.99
Kijkshop

Kijkshop

Hans Corbijn
€9.95
Wat je verkoopt ben je zelf

Wat je verkoopt ben je zelf

Erwin Wijman
€20.00