0
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Facebookmarketing voor Dummies

Stephanie Diamond & John Hayden

Paperback / Sewn | Dutch
  • Ordered on working days before 16h, dispatched the same day.
  • In stock in our store. Click & Collect possible during openings hours.
€29.99
Description

Met maandelijks wereldwijd 2 miljard actieve gebruikers is Facebook uitgegroeid tot een gemeenschap van consumenten en daarmee een belangrijke resource voor marketeers geworden. Dit betekent dat er vraag is naar kennis over de strategische planning, uitvoering en analyse van een succesvolle Facebookmarketingcampagne. Facebookmarketing voor Dummies brengt je op de hoogte van de nieuwste tools en functies die belangrijk zijn voor marketeers en eigenaren van Facebookpagina's.
Ben jij een marketeer die Facebook effectief wil toevoegen aan je totale marketingmix, beschouw dit boek dan als het mekka van Facebook-marketing. In dit boek maak je kennis met de psychologie van de Facebook-gebruiker, zet je een aanwezigheid op social media op, vergroot je je naamsbekendheid, integreer je Facebook-marketing met andere marketingstrategieën, leer je je te richten op een bepaalde doelgroep en meer.
Stephanie Diamond is een leider in marketingdenken met meer dan twintig jaar ervaring in het genereren van winst voor zowel kleine bedrijven als multinationals. Ze is de oprichter van Digital Media Works, Inc. John Haydon is eigenaar van Inbound Zombie, een adviesbureau dat non-profitorganisaties strategische training over Facebook biedt.


Facebookmarketing voor dummies / Stephanie Diamond, John Haydon ; vertaling [uit het Engels]: Hessel Leistra en Tom Feinl ; redactie: Hessel Leistra. - Amersfoort : BBNC Uitgevers, 2020. - XX, 369 pagina's : illustraties ; 24 cm. In de serie Voor Dummies dit boek over Facebook-marketing. Net als bij elke marketing is hierbij essentieel je doelgroep te onderzoeken en goed te kennen. Dat is de basis voor je Facebook-marketingplan. In deel 2 werkt dit boek dit uit in de Facebook-pagina en alle beheerdersinstellingen en Apps. In het 3e deel wordt behandeld hoe klanten en prospects jou vinden en hoe je ze bindt. En er is meer mogelijk, zoals Facebook-advertenties, aanbiedingen, social plugins, groepen en evenementen. In het 5e en slotdeel komen veel voorkomende fouten, zakelijke tips en succesfactoren voor de lange termijn aan bod. Een duidelijk boek met begrijpelijke uitleg en toepasbare informatie. De auteurs zijn een leider in online marketingdenken en een adviseur en trainer die aan non-profitorganisaties Facebook-trainingen geeft. Gericht op bedrijven, inclusief zzp'ers, en organisaties die op Facebook hun klanten kunnen vinden en ze actief willen houden.

Specifications
  • Publisher
    BBNC Uitgevers
  • Edition
    1
  • Pub date
    Sep 2019
  • Pages
    384
  • Theme
    Marketing
  • Dimensions
    241 x 171 x 22 mm
  • Weight
    657 gram
  • EAN
    9789045356594
  • Product form
    Paperback / Sewn
  • Language
    Dutch

Customer reviews

Want to write a review?

Log in to your account or create your own account.

login

related products

De Bedrijfsnar

De Bedrijfsnar

Frank Wouters
€34.95
Nudging & Overtuigen

Nudging & Overtuigen

Reinout Van Zandycke
€29.00
Verkopen op Bol.

Verkopen op Bol.

Jobke Geurts
€28.95