• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Genoeg van reclame

Over de ondermijnende invloed van marketing en reclame en wat we eraan kunnen doen

Paul ter Heyne

All bindings and editions

Genoeg van reclame

Over de ondermijnende invloed van marketing en reclame en wat we eraan kunnen doen

Paul ter Heyne

E-book
| Dutch | Digital watermarking
  • Available. Download direct.
€23.50
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

We worden overstelpt met reclame van ondernemingen die niet alleen op ons geld uit zijn, maar ook op onze intiemste voorkeuren. Dat moet stoppen, genoeg is genoeg. Dit boek geeft een confronterend beeld van de invloed van reclame op ons leven. Nog nooit deed een auteur zo'n uitgebreid onderzoek naar alles wat er mis is in de reclamewereld. Lees hoe bedrijven miljarden uitgeven om met behulp van technologische en psychologische trucs alles te weten te komen over onze identiteit, onze verlangens, behoeften en voorkeuren, en hoe ze deze schaamteloos proberen te beïnvloeden. Aan de hand van nuchtere feiten en anekdotes, met humor en gedrevenheid beschrijft Paul ter Heyne waarom het hoog tijd is dat reclame aan banden wordt gelegd. Want marketing en reclame zijn niet alleen irritant en schadelijk voor onze cultuur en gezondheid, ze jagen bovendien onze consumptie op in een tijd waarin we verspilling en klimaatschade moeten beperken. 'Wie dit leest, zal voorgoed met andere ogen naar reclame kijken.' Paul ter Heyne studeerde economische wetenschappen en filosofie en begon zijn carrière in de reclame. Tot hij op een dag besloot dat hij het spel niet meer wilde meespelen. Sindsdien verzet hij zich als publicist tegen de ongebreidelde invloed van reclame op ons leven.

Paul ter Heyne studeerde economische wetenschappen en filosofie en begon zijn carrière in de reclame. Tot hij op een dag besloot dat hij het spel niet meer wilde meespelen. Sindsdien verzet hij zich als publicist tegen de ongebreidelde invloed van reclame op ons leven.

Specifications

  • Publisher
    Haystack, Uitgeverij
  • Edition
    1
  • Pub date
    Nov 2022
  • Pages
    326
  • Theme
    General studies and General knowledge
  • EAN
    9789461265388
  • E-boek
    E-boek
  • Language
    Dutch
  • Protection
    Digital watermarking

related products

Beter leren kijken

Beter leren kijken

Stefan van der Stigchel
€23.95
Een tatoeage op mijn brein

Een tatoeage op mijn brein

Daniel Gibbs
€24.99
Van de cel naar de Kamer

Van de cel naar de Kamer

Darya Safai
€25.00
Pranic Living

Pranic Living

Brahman Menor
€24.95
Handboek AI Strategie

Handboek AI Strategie

Remy Gieling
€34.95