0
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Handboek Online Marketing 8

Praktische lessen om een expert te worden

Patrick Petersen

Hardback / bound | Dutch
  • Ordered on working days before 23h, dispatched the same day.
  • Not in stock in our shop
€49.95
Description

Het volledig herschreven Handboek Online Marketing 8 (#HOM8) is het meest complete, prijswinnende, gestructureerde, moderne en praktische management- en studieboek. Het boek biedt de gebruiker extra converterend inzicht op gebied van bijvoorbeeld influencermarketing, contentengagement en metaverse. Het kleurrijke handboek biedt de professional theoretische inzichten die worden omgezet in de praktijk aan de hand van duizenden bijlagen. Het crossmediale boek helpt een effectieve online marketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren met de meest moderne middelen. De meer dan 6000 bijlagen op de ondersteunende portal, maken van bestseller #HOM8 een crossmediale beleving met als doel: scoren met een moderne strategische online marketingmix! De achtste druk van deze bestseller is herschreven, kent gratis tools en templates, nieuwe cases, handige stappenplannen, expertvisies, extra digitale bijlagen en praktische marketingmodellen. “Strategisch denken in online marketing is een must. Dit boek geeft aan hoe je de volwassenwording van social, content en mobile kunt toepassen voor jouw organisatie. Disruptie kun je daadwerkelijk vormgeven, zoals dit sprankelende overzicht laat zien.” Prof. dr. Henry Robben, hoogleraar marketing Nyenrode Business Universiteit “Het Handboek Online Marketing neemt mij mee door nieuwe werelden. Het boek laat zien hoe het vakgebied marketing en communicatie nieuwe en succesvolle wegen inslaat.” Drs. Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School “Het Handboek Online Marketing is het enige marketingboek dat de digitale transformatie en online marketing- kansen helder uitlegt.” Igor Beuker, spreker en host op het gebied van digital transformatie “Eindelijk een digital marketingboek dat ook de disruptie in de retail en het veranderend koopgedrag behandelt!” Prof. dr. Cor Molenaar, auteur van onder andere Kijken, kijken… anders kopen

Online strateeg en marketeer Patrick Petersen (1972) studeerde in 1997 af aan de HEAO op de 'Integratie van internet binnen de marketing- en communicatiemix van grote organisaties in Nederland'. Als succesvol internetondernemer (zie AtMost.nl en AtMost.TV), docent, consultant en spreker voor Speakers Academy werkt(e) hij voor onder andere Trendhopper, Bouwfonds, DELTA, Dynamis, Hästens, Heijmans, TU Delft, IKEA Nederland, JAAP.nl, de Roterogroep en Delta Lloyd en bracht zijn inzichten in praktijk. Hij is fanatiek (video)blogger op onder andere Marketingfacts.

Specifications
  • Publisher
    AClassBooks
  • Edition
    1
  • Pub date
    Jul 2022
  • Pages
    499
  • Theme
    Sales and marketing
  • Dimensions
    247 x 175 x 31 mm
  • Weight
    1286 gram
  • EAN
    9789082298178
  • Hardback / bound
    Hardback / bound
  • Language
    Dutch

Customer reviews

Want to write a review?

Log in to your account or create your own account.

login

related products

Hét marketingkookboek

Hét marketingkookboek

Marketing Queens
€24.00
Anders Kijken

Anders Kijken

Francien Van Eersel
€12.95
Marketingplan

Marketingplan

Marc Logman
€26.00