0
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Handboek social media marketing

Patrick Petersen

Paperback / Sewn | Dutch
  • Ordered on working days before 23h, dispatched the same day.
  • In stock in our store. Click & Collect possible during openings hours.
€41.99
Description

Social media hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek Social Media Marketing helpt de lezer een strategie voor social media te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft concreet richting aan een transitie naar een social business. Het boek kent een groot aanbod van cases, onderzoeken en inzichten van aansprekende experts en biedt een aanvullende website met cases en extra digitaal materiaal. Het handboek is een crossmediale beleving die de lezer inspireert en helpt met social selling, de transitie naar een social business en het opstellen van een social media plan.

Het leer- en managementboek is tot stand gekomen met medewerking van onder andere Steven van Belleghem, Hans Molenaar, Egbert Jan van Bel, Henkjan Smits, Brian Solis en vele anderen. Het bevat inspirerende cases van onder andere Rabobank Nederland, Nationale Nederlanden en vele anderen.

Auteur, 'social media addict', ondernemer, consultant, docent en spreker Patrick Petersen is een ervaren online strateeg. Petersen 'eet en drinkt' social media en is op Twitter beter bekend als @Onlinemarketeer. Zijn eerdere boeken, waaronder Handboek Online Marketing, Handboek Conversie & Customer Journey Mapping en Handboek ContentStrategie zijn stuk voor stuk succesvol geworden dankzij een sterke virale social media campagne. Met zijn bureaus AtMost.nl en AtMost.TV voorziet Petersen organisaties van een werkende online, content en social media strategie. De bevlogen marketeer is bovendien een fanatiek (video)blogger en columnist.

Trefwoorden: handleiding

Specifications
  • Publisher
    Duuren Media, Van
  • Edition
    1
  • Pub date
    Mar 2020
  • Pages
    400
  • Theme
    Sales and marketing
  • Dimensions
    241 x 171 x 19 mm
  • Weight
    867 gram
  • EAN
    9789463561631
  • Product form
    Paperback / Sewn
  • Language
    Dutch

Customer reviews

Want to write a review?

Log in to your account or create your own account.

login

related products

Blauwe Bananen

Blauwe Bananen

Wouter de Vries jr.
€16.90
De Online Marketing Tornado

De Online Marketing Tornado

Tonny Loorbach
€20.00
LinkedIn Power

LinkedIn Power

Marjolein Bongers
€20.00