• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Het emotie-effect

Creatieve leiderslessen uit een leven bij Nike

Greg Hoffman

All bindings and editions

Het emotie-effect

Creatieve leiderslessen uit een leven bij Nike

Greg Hoffman

Paperback | Dutch
  • Available, delivery time is 2 working days.
  • Not in stock in our shop
€22.99
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

Creativiteit kun je leren: marketinglessen uit een leven bij Nike. Voor lezers van Shoe Dog.

Waarom zijn de reclames van Nike (o.a. met Serena Williams, Roger Federer en Cristiano Ronaldo) zo populair, met soms wel meer dan 100 miljoen views op YouTube? Greg Hoffman, de voormalig Chief Marketing Officer van Nike, verklaart in dit boek hun succes: ze stellen de mens boven het product. In Het emotie-effect deelt hij zijn lessen en verhalen over de kracht van creativiteit en storytelling, en laat hij zien dat door het creëren van emotie elk mens creatiever kan worden.

Als Chief Marketing Officer van Nike was Hoffman verantwoordelijk voor het opzetten van de meest iconische campagnes van het bedrijf. Aan de hand van fascinerende anekdotes vertelt hij hoe hij, door sterke emotionele banden te creëren, het bekende merk op de kaart zette.

Het emotie-effect viert vindingrijkheid en bewijst dat creativiteit een vaardigheid is die iedereen kan leren.

‘Een merk is geen logo, het is een verhaal. Dit boek laat zien hoe toewijding aan onze creativiteit elk verhaal beter kan maken.’ Seth Godin, auteur van This is Marketing

Het emotie-effect biedt niet alleen een aangrijpend inzicht in hoe de meest iconische campagnes in de geschiedenis zijn bedacht, maar is ook een liefdesbrief aan de kracht van zingeving en doelstellingen in ons werk.’ Bruce Daisley, auteur van Plezier in je werk

Het emotie-effect staat vol opmerkelijke verhalen uit Greg Hoffmans tijd bij Nike. Een echte aanrader.’ Professor Jonah Berger, auteur van Buzz

‘Met deze pageturner weet Greg Hoffman je op zeer persoonlijke wijze mee zijn verhaal in te trekken en deelt hij zijn opgedane lessen, kennis en handvatten van zijn ‘creatieve reis’ bij Nike.’ Adformatie

Specifications

  • Publisher
    HarperCollins
  • Translator
    Jasper Mutsaers
  • Edition
    1
  • Pub date
    Nov 2022
  • Pages
    304
  • Theme
    Psychology
  • Dimensions
    215 x 140 x 25 mm
  • Weight
    383 gram
  • EAN
    9789402711165
  • Paperback
    Paperback
  • Language
    Dutch

related products

Mindf*ck Challenges

Mindf*ck Challenges

Victor Mids
€27.50
Atomic Habits

Atomic Habits

James Clear
€15.00
Dingen die je hoop geven

Dingen die je hoop geven

Haemin Sunim
€17.99
De fontein, vier je leven

De fontein, vier je leven

Els van Steijn
€29.95
Door de pijn

Door de pijn

Arthur Menko
€24.99