0
Hondenbrokken
Hondenbrokken

Hondenbrokken

ofwel, waar worden klanten echt gelukkig van?

Jos Burgers

Hardback / bound | Dutch
  • Ordered on working days before 23h, dispatched the same day.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€20.95
Description

Klantgerichtheid, zowel extern als intern, is voor veel organisaties de sleutel tot succes. De vraag is alleen waar te beginnen als je je organisatie nog klantgerichter wilt maken. Het antwoord ligt voor de hand: bij de medewerkers. Want de klantgerichtheid van een organisatie is niets meer of minder dan de optelsom van de klantgerichtheid van alle medewerkers. In de spannende en humoristische roman Hondenbrokken gaat Tim, eigenaar van een dierenspeciaalzaak, op zoek naar wat klantgerichtheid nu eigenlijk is. Niet in theorie, maar in praktijk. Zo ontdekt hij dat klantgerichtheid niet hetzelfde is als klantvriendelijkheid. En dat alles begint met helpen. Hij komt er uiteindelijk ook achter wat écht helpen nu eigenlijk inhoudt? Een amusant verhaal voor wie z?n interne of externe klantgerichtheid wil verbeteren Het laat op een praktische manier zien hoe een klantgerichte medewerker zich gedraagt Het toont wat er zoal bij komt kijken als je klanten écht wilt helpen. Een boek in de vorm van een managementroman zodat de inhoud beter beklijft.

Specifications
  • Publisher
    Duuren Media, Van
  • Edition
    1
  • Pub date
    Apr 2009
  • Pages
    121
  • Theme
    General management
  • Dimensions
    218 x 148 x 17 mm
  • Weight
    313 gram
  • EAN
    9789089650191
  • Product form
    Hardback / bound
  • Language
    Dutch

Customer reviews

Want to write a review?

Log in to your account or create your own account.

login

related products

Think and Grow Rich

Think and Grow Rich

Napoleon Hill
€21.90
De Boeddha en de Badass

De Boeddha en de Badass

Vishen Lakhiani
€22.50
In business

In business

Aranka van der Voorden
€24.99
Gelijkspel wint

Gelijkspel wint

Leonie van Mierlo
€23.50