• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Kleur bekennen

bepaal je koers met het organisatiekompas

Rachelle van der Linden & Marco Derksen

All bindings and editions

Kleur bekennen

bepaal je koers met het organisatiekompas

Rachelle van der Linden & Marco Derksen

Paperback | Dutch
  • Ordered on working days before 23h, dispatched the same day.
  • Not in stock in our shop
€20.00
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

‘Kleur bekennen’ presenteert drie stappen om je organisatie fundamenteel te vernieuwen: Reflect, Redesign en Recreate. Het begint met het doorgronden van wat je organisatie in essentie is: een inspirator, een gids, een facilitator of een servicer? Door je rol helder te krijgen kun je gefundeerde en duurzame strategische keuzes maken, en leg je de basis voor het kompas waarmee je je organisatie op koers brengt en de toekomst in loodst. Rachelle van der Linden en Marco Derksen trekken al ruim twintig jaar samen op om organisaties tot fundamentele verandering te laten komen. Ze kwamen erachter dat succesvolle vernieuwing pas lukt als een organisatie haar oorsprong niet verloochent en vanuit die kern keuzes maakt. Van der Linden werkt intuïtief, inventief en vanuit een holistisch perspectief. Derksen benadert transformatie meer vanuit een sociaal-technologische blik. Deze complementaire expertises, samen met inzichten vanuit het verleden, een scherpe visie op de toekomst én de overtuiging dat juist nu elke organisatie kleur zou moeten bekennen, hebben geleid tot dit boek.

‘[Kleur bekennen] is ontstaan vanuit intuïtie en praktijkervaring en tevens gefundeerd op kennis, feiten en helder zicht op toekomstige ontwikkelingen. Deze uitgave is geen standaard managementboek door de persoonlijke reflecties van de auteurs en het heldere taalgebruik. Daardoor is het toegankelijk voor een breed publiek.’ – Paulien Schreuder, NBD Biblion



‘Het vernieuwen van je organisatie: je weet dat je er nu aan moet beginnen om ook in de toekomst relevant te zijn. Maar het is makkelijker gezegd dan gedaan. Kleur bekennen biedt uitkomst.’ – Managementboek Magazine

Specifications

  • Publisher
    Business Contact
  • Edition
    1
  • Pub date
    Nov 2019
  • Pages
    192
  • Theme
    Occupational and industrial psychology
  • Dimensions
    241 x 190 x 16 mm
  • Weight
    558 gram
  • EAN
    9789047012757
  • Paperback
    Paperback
  • Language
    Dutch

related products

Onder commissarissen

Onder commissarissen

Marilieke Engbers
€25.99
Het koopinfuus

Het koopinfuus

Chantal Schinkels
€22.99
Gepest op het werk

Gepest op het werk

Rita Gielen
€22.99
Scale-ups & downs

Scale-ups & downs

Wendy van Ierschot
€24.99
Onderstroommanagement

Onderstroommanagement

Jan ter Bogt
€26.95