• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Let's go social

Haal het beste uit je social media, op jouw manier

Sofie Smolders

Let's go social
Let's go social

Let's go social

Haal het beste uit je social media, op jouw manier

Sofie Smolders

Paperback | Dutch
  • Ordered on working days before 23h, dispatched the same day.
  • Not in stock in our shop
€24.95
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

Het gebruik van sociale media in België neemt elk jaar toe, en nu meer dan ooit komen we via sociale netwerken dichter bij elkaar. Gebruikers snakken naar verbinding, verhalen en merken met een sterke boodschap. Elk jaar stijgt ook het aantal euro’s dat ondernemingen spenderen op sociale media met 19% en in 2020 kwamen er 20.000 nieuwe webshops bij in ons land. Starters, winkels, ondernemingen en organisaties vinden steeds meer de weg naar digitaal.
Hoe begin je aan het bouwen van een authentiek merk op sociale media? Hoe weet je welke boodschap op welk netwerk en voor welke doelgroep werkt? En vooral, hoe kan je het onstuimige landschap doorgronden?
Met Let’s go social werk je dagelijks aan een leuke, korte opdracht – om op die manier na 25 dagen van #zerotohero te gaan op sociale media. Het belangrijkste is dat je de held wordt van je eigen verhaal en dat je zal durven delen. Samen leggen we de grondlaag voor jouw sociaal merk, verhaal en campagnes. Heb je al socialemedia-activiteiten? Geen probleem – integendeel! Dat is een prima startpunt om tijdens de opdrachten te reflecteren over je huidige gebruik, met het oog op vernieuwing.
Deze challenge wordt ondersteund door een behapbare theoretische context en allerhande tools en contenttips om ddoelbewust en authentiek te blijven shinen op sociale media. Dat alles gecombineerd met een hoge feel good factor en de inspirerende verhalen van ondernemers

Specifications

  • Publisher
    OWL PRESS
  • Edition
    1
  • Pub date
    Dec 2021
  • Pages
    200
  • Theme
    Sales and marketing
  • Dimensions
    242 x 162 x 20 mm
  • Weight
    592 gram
  • EAN
    9789463935517
  • Paperback
    Paperback
  • Language
    Dutch

related products

Kijkshop

Kijkshop

Hans Corbijn
€9.95
De klassiekersclub

De klassiekersclub

Ryan Holiday
€22.99
AI in marketing

AI in marketing

Charida Dorder
€27.99
LinkedIn Power

LinkedIn Power

Marjolein Bongers
€20.00