• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Loyaliteit aan productvarianten

Jaywant , Singh

Loyaliteit aan productvarianten
Loyaliteit aan productvarianten

Loyaliteit aan productvarianten

Jaywant , Singh

Paperback | Dutch
  • Available. Delivery time is 17 working day (s).
  • Not in stock in our shop
€79.00
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

Producten in fast moving consumer goods-categorieën bestaan in verschillende varianten, zoals verpakkingsmaten, verpakkingstypes, smaken, vormen, formules, enz. Deze varianten zijn functioneel sterk van elkaar verschillend, vaak elk op basis van een specifiek attribuut. In deze studie werd empirisch onderzocht of deze functionele verschillen een invloed hebben op de klantenbinding voor de varianten van de producten. Een aantal marktprestatiemaatstaven werden gebruikt om de invloed van de grootte van de marktaandelen op de loyaliteitsniveaus te beoordelen. Dit boek is een nuttig hulpmiddel om een robuuste methode te begrijpen om patronen van loyaliteit in consumentenmarkten te onderzoeken. De bevindingen hier hebben conceptuele en praktische betekenis en geven inzicht in een tot dusverre grotendeels onbekend aspect van consumentengedrag. Deze kennis zou managers in het bedrijfsleven moeten helpen een beter inzicht te krijgen in marketing management-gerelateerde kwesties zoals product-, lijn- en merkmanagement, het beoordelen van concurrentietactieken, het vaststellen van doelstellingen voor nieuwe merken, en de invloed van promotie en andere marketing mix factoren op de groei van merken. Het boek zou ook nuttig moeten zijn voor consumentenonderzoekers, aangezien het verschillende toekomstige onderzoeksrichtingen aangeeft.

Dr. Jaywant Singh is universitair hoofddocent marketing aan de Kingston University, Londen. Hij behaalde zijn doctoraat in Marketing in 2004. Zijn onderzoek richt zich voornamelijk op consumentengedrag en hij heeft gepubliceerd in internationale tijdschriften zoals Journal of Business Ethics, International Journal of Market Research en European Journal of Marketing.

Specifications

  • Publisher
    Uitgeverij Onze Kennis
  • Pub date
    May 2023
  • Pages
    264
  • Theme
    Sales and marketing
  • Dimensions
    220 x 150 x 16 mm
  • Weight
    411 gram
  • EAN
    9786203346596
  • Paperback
    Paperback
  • Language
    Dutch

related products

Vaker in de media

Vaker in de media

Janneke van Heugten
€35.99
Kijkshop

Kijkshop

Hans Corbijn
€9.95
Wat je verkoopt ben je zelf

Wat je verkoopt ben je zelf

Erwin Wijman
€20.00
AI in marketing

AI in marketing

Charida Dorder
€27.99
De klassiekersclub

De klassiekersclub

Ryan Holiday
€22.99