• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Marketing-strategie

Voorkom valkuilen met deze praktijkgids voor effectieve online marketing

Jenna Tiffany

All bindings and editions

  • Paperback

    2023

    €37.50

Marketing-strategie

Voorkom valkuilen met deze praktijkgids voor effectieve online marketing

Jenna Tiffany

Paperback | Dutch
  • Ordered on working days before 23h, dispatched the same day.
  • Not in stock in our shop
€37.50
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

Wil jij een marketingstrategie maken? Dan is dit boek echt iets voor jou. Jenna Tiffany’s boek helpt je om beter te worden in het gebruik van tools en modellen, ontwijk veelgemaakte fouten en optimaliseer jouw strategie voor succes. In Marketing-strategie krijg je een duidelijk en eenvoudig te volgen overzicht van waarom strategie belangrijk is, hoe deze moet worden gemaakt, hoe deze moet worden geïmplementeerd en – cruciaal – hoe het succes ervan kan worden gemeten, zodat je een effectieve marketingstrategie voor jouw bedrijf kunt ontwikkelen. Dit boek bevat een uitgebreide lijst van wereldwijde voorbeelden en casestudy's en geeft een bespreking van de rol die strategie speelt in de langetermijnvisie van elke organisatie. Het bespreekt ook de belangrijkste modellen en kaders die kunnen worden gebruikt om de marketing-omgeving te analyseren en biedt informatie over segmentatie, targeting en positionering. Dit boek is van belang, omdat het enkele belangrijke uitdagingen schetst die zich waarschijnlijk zullen voordoen. Het boek geef preventief advies om deze valkuilen te vermijden. Marketing Strategie is zeer praktisch van opzet. Hoofdstukken zijn kort en bevatten korte taken die de lezer helpen de besproken concepten te begrijpen. Samen vormen deze taken een stapsgewijs raamwerk voor het creëren van een marketingstrategie. Het raamwerk is flexibel en kan worden toegepast in verschillende bedrijfstakken. Marketing-strategie bevat ook input van vooraanstaande marketingstrategen, waaronder Mark Ritson en organisaties zoals Mailchimp, het Chartered Institute of Marketing en de Data & Marketing Association. Jenna Tiffany is oprichter en directeur van marketingbureau Let's Talk Strategy en staat bekend als één van de 50 beste marketeers ter wereld. Als Chartered Marketer en bekroonde fellow van de IDM, heeft ze gewerkt met merken als Shell, Hilton en World Duty-Free en is ze een gekozen lid van de DMA UK Email Marketing Council. Ze spreekt ook op internationale conferenties, geeft les aan universiteiten en wordt geïnterviewd over marketingstrategie en de nieuwste trends. Ze is gevestigd in Londen en Lissabon.

Specifications

  • Publisher
    Nedvision Publishing
  • Translator
    Peter Krans, Dick van der Zee, Lennert Banken
  • Edition
    1
  • Pub date
    May 2023
  • Pages
    274
  • Theme
    Sales and marketing
  • Dimensions
    244 x 170 x 19 mm
  • Weight
    596 gram
  • EAN
    9789083309118
  • Paperback
    Paperback
  • Language
    Dutch

related products

Continuous Architecture

Continuous Architecture

Bart de Best
€69.50
De Customer Leader

De Customer Leader

Rudy Moenaert
€34.99
Krijg de klik

Krijg de klik

Evi Driesen
€29.99
Opdrachtgever gezocht

Opdrachtgever gezocht

Jan Willem van den Brink
€37.50
Kijkshop

Kijkshop

Hans Corbijn
€9.95