Description
Wie zit er in deze tijd nog op koude acquisitie te wachten? Ruim 90% van de mensen heeft er een hekel aan, dus hoogste tijd om een nieuwe weg in te slaan naar het vinden van nieuwe klanten. De Sales Navigator van LinkedIn is hier uitstekend geschikt voor. Een tool waarmee je relaties met prospects opbouwt, waardoor de kans op afspraken, en daarmee nieuwe klanten, toeneemt. Deze handleiding neemt je in ruim 90 pagina's stap voor stap mee door de tool. Voor ieder onderdeel is een uitgebreide uitleg aanwezig, ondersteund door screenshots. Na het lezen van dit boek begrijp je hoe de Sales Navigator werkt en hoe je deze fantastische tool toepast in je social selling proces. Daarnaast ontvang je tips voor tools en apps om nog beter jouw leads en klanten te traceren en te benaderen.
Corinne heeft zich in de afgelopen jaren volledig gespecialiseerd in social media marketing en -strategie, met tegenwoordig vooral de focus op LinkedIn. Met haar bedrijf Digital Moves werkt ze samen met andere ondernemers die ieder hun eigen expertise hebben op gebied van online media. Regelmatig wordt ze gevraagd als spreker, met name over het onderwerp 'social selling met LinkedIn', en daarnaast is ze bedreven in het geven van op maat gemaakte LinkedIn trainingen. Ze is officieel tot ambassadeur benoemd door LinkedIn en ze is auteur van honderden blogs, artikelen en meerdere boeken over social media. In 2017 is zij door een vakjury van de FOTY awards verkozen tot beste zzp'er in de categorie 'Coaching & Training' en in 2019 is zij in de finale bij de beste drie geëindigd op de dag van de zzp'er.