• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

No rules rules

Waarom Netflix zo succesvol is

Reed Hastings & Erin Meyer

All bindings and editions

No rules rules

Waarom Netflix zo succesvol is

Reed Hastings & Erin Meyer

Paperback | Dutch
  • out of stock
€21.99
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

Netflix-CEO Reed Hastings over de Netflixcultuur en zijn sleutel tot succes

'Hastings en Meyer loodsen je langs een stappenplan om je bedrijf net zo innovatief te maken als de wereldwijde streamingdienst met 182 miljoen betalende abonnees.' •••• NRC

Er is nooit eerder een bedrijf geweest als Netflix. Het zette de entertainmentindustrie radicaal op zijn kop, met jaarlijkse inkomsten van miljarden dollars en honderden miljoenen abonnees in meer dan 190 landen. Maar om zulke hoogtes te bereiken moest Netflix zichzelf constant opnieuw uitvinden. Dit lukte dankzij de baanbrekende bedrijfscultuur van CEO Reed Hastings.

Netflix creëerde nieuwe bedrijfswaarden, waarbij de mensen centraal kwamen te staan en innovatie belangrijker was dan efficiëntie. Bij Netflix hanteren ze geen vakantiedagen of onkostenbeleid. Ze kijken niet naar hoe hard je werkt, maar naar wat je oplevert. En bij Netflix probeer je niet je baas te pleasen maar geef je ook je leidinggevenden de feedback die nodig is om het bedrijf vooruit te helpen.

Voor de allereerste keer doet Reed Hastings nu een boekje open. Samen met professor aan INSEAD Business School Erin Meyer, duikt hij dieper in de spraakmakende bedrijfscultuur die medeverantwoordelijk is voor het succes. Op basis van honderden interviews met (oud-)Netflix-medewerkers en nooit eerder vertelde verhalen over Hastings’ eigen successen én fouten, onthult No rules rules de fascinerende filosofie achter de unieke Netflix-cultuur.

'De inzichten in dit boek zijn van onschatbare waarde voor iedereen die probeert een organisatiecultuur te creëren.' – Satya Nadella, CEO Microsoft

'De belangrijkste bedrijfsvraag van onze tijd is "hoe blijf je innoveren?" In dit baanbrekende boek geven Reed Hastings en Erin Meyer daarop een antwoord. Ze beschrijven een bewezen, systematische methode voor het bouwen, onderhouden en versterken van een zeer innovatieve internationale cultuur.' – Ben Horowitz, Amerikaans zakenman en investeerder



Reed Hastings is medeoprichter en tevens CEO van Netflix. Daarnaast heeft hij verschillende bestuursfuncties bekleed bij onder andere Facebook en Microsoft. Naast zijn zakelijke werkzaamheden zet hij zich actief in voor hervormingen binnen het onderwijs.

Specifications

  • Publisher
    Spectrum
  • Edition
    1
  • Pub date
    Aug 2020
  • Pages
    336
  • Theme
    Management and management techniques
  • Dimensions
    218 x 142 x 30 mm
  • Weight
    520 gram
  • EAN
    9789000365685
  • Paperback
    Paperback
  • Language
    Dutch

related products

Optimaal

Optimaal

Daniël Goleman
€24.99
Het is hier net een kleuterklas

Het is hier net een kleuterklas

Sayma Kuipers
€23.50
Dit is coachen

Dit is coachen

Karsten van Slooten
€24.95
Spreken in het openbaar

Spreken in het openbaar

Wim Daniëls
€20.00