• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Positioneren

Stappenplan voor een scherpe positionering

Jaap van der Grinten & Rik Riezebos

All bindings and editions

Positioneren

Stappenplan voor een scherpe positionering

Jaap van der Grinten & Rik Riezebos

Paperback | Dutch
  • Ordered on working days before 23h, dispatched the same day.
  • Not in stock in our shop
€40.50
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

In onze multimediale samenleving is de vraag hoe mensen over je spreken steeds belangrijker geworden. Positioneren is een marketingtechniek die je helpt de beeldvorming rond jezelf of een product, dienst of organisatie proactief te sturen. Positioneren is geschreven vanuit het perspectief van de manager, waardoor je de kennis direct in de praktijk kunt toepassen. Op de bijbehorende website www.positioneren5edruk.nl vind je oefenopgaven en achtergrondinformatie. Deze vijfde druk is op tal van punten bijgewerkt, naast geactualiseerde voorbeelden en cases zijn ook de laatste inzichten over brand building erin opgenomen. Positioneren is gebaseerd op drie USP’s: • de inside-out route van positioneren; • de focus op categorisatie in plaats van differentiatie; • het idee dat een positionering vooral door manifestatie (in plaats van communicatie) tot leven moet komen. Positioneren is bedoeld voor (toekomstige) managers, marketeers en communicatieprofessionals die – op basis van bewezen methoden en de laatste inzichten – op een kritische en constructieve wijze met hun merk aan de slag willen. Daarnaast is het uitermate geschikt als lesboek voor studenten commerciële economie, communicatie en creative business/media. Rik Riezebos (Brand Capital, EURIB) en Jaap van der Grinten (docent en onderzoeker Hogeschool Inholland) werken ruim 20 jaar samen aan de ontwikkeling van de kennis en kunde op het gebied van merkpositionering.

Specifications

  • Publisher
    Boom
  • Edition
    1
  • Pub date
    Apr 2022
  • Pages
    260
  • Theme
    Sales and marketing
  • Dimensions
    220 x 150 x 16 mm
  • Weight
    404 gram
  • EAN
    9789024444984
  • Paperback
    Paperback
  • Language
    Dutch

related products

De Ritchie Story

De Ritchie Story

Jan Verlinden
€34.99
De CX Travel Guide

De CX Travel Guide

Nienke Bloem
€32.95
Continuous Architecture

Continuous Architecture

Bart de Best
€69.50
De Customer Leader

De Customer Leader

Rudy Moenaert
€34.99
Krijg de klik

Krijg de klik

Evi Driesen
€29.99
Vaker in de media

Vaker in de media

Janneke van Heugten
€35.99