• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Relatie Renaissance

Stef Verbeeck

All bindings and editions

Relatie Renaissance

Stef Verbeeck

Paperback / Sewn | Dutch
  • Ordered on working days before 23h, dispatched the same day.
  • Not in stock in our shop
€32.00
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

Na decennia van optimalisering, digitalisering, automatisering en rationalisering is er een onfortuinlijke afstand ontstaan tussen merken en hun klanten. Loyale fans worden een zeldzaamheid en in een postpandemische wereld vol uitdagingen moeten veel merken vechten voor elke klant of aanwerving. Zonder het te beseffen zijn veel bedrijven zo inwisselbare leveranciers van producten en diensten geworden die compleet vervreemd zijn van hun doelgroepen. In dit boek schetst merkstrateeg Stef Verbeeck aan de hand van vijf paradoxen en mythes vanuit welke misvattingen organisaties vandaag te vaak beslissingen nemen. Tegelijk biedt hij de beproefde methodes aan om van merken weer echte lovebrands te maken met behulp van vijf universele deugden, die hij uitvoerig illustreert aan de hand van recente onderzoeken, statistieken, voorbeelden en inzichten. Relatie Renaissance is een pleidooi om je merk op basis van emotionele en menselijke interacties weer op te waarderen tot een waardevolle partner in een relatie op lange termijn. Stef Verbeeck is merkstrateeg en managing partner bij Pavlov. Al meer dan twintig jaar begeleidt hij organisaties – van start-ups tot multinationals – bij het waardevol optimaliseren van hun merk. Daarnaast is hij een ervaren keynotespreker rond branding en klantbeleving en is hij auteur van Mensen als Merken (2010), Personal Branding (2013), Career Branding (2013) en Brandhacking (2020).

Specifications

  • Publisher
    Pelckmans
  • Edition
    1
  • Pub date
    Feb 2023
  • Pages
    200
  • Theme
    Sales and marketing
  • Dimensions
    242 x 162 x 18 mm
  • Weight
    511 gram
  • EAN
    9789464019469
  • Paperback / Sewn
    Paperback / Sewn
  • Language
    Dutch

related products

The CFO in pole position

The CFO in pole position

M. Bouker
€38.50
Hack je tijd

Hack je tijd

Marc Cornelius
€22.50
Het Contentspel

Het Contentspel

Marthe Van Campenhout
€29.99
Maken en raken

Maken en raken

Perry ten Hoor
€25.00
De ontspannen ondernemer

De ontspannen ondernemer

Mira Saia
€25.00
Women in Tech

Women in Tech

Laurence Jacobs
€32.00