• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

SLA Templates

a complete set of SLA templates

Bart de Best

All bindings and editions

  • Paperback

    2017

    €35.95

SLA Templates

a complete set of SLA templates

Bart de Best

Paperback | English
  • out of stock
€35.95
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

Most important in providing a service is customer satisfaction with the delivered performance. Resulting from this satisfaction, the supplier will benefit from repurchases, market promotions and recurring revenue. But as a result of this customer satisfaction, perhaps the most important benefit for de supplier is the drive for his employees to enhance their knowledge and skills, in order to satisfy even more customers. This book describes the Service Level Agreement templates needed, in order to meet customer service level requirements. This book gives booth a template and an explanation for this template for all common service level management documents. The following templates are included in this book: • Service Level Agreement (SLA) • Underpinning Contract (UC) • Operational Level Agreement (OLA) • Document Agreement and Procedures (DAP) • Document Financial Agreements (DFA) • Service Cataloque • External Spec Sheets (ESS) • Internal Spec Sheers (ISS) • Service Quality Plan (SQP) • Service Improvement Program (SQP)

Drs. Ing. Bart de Best RI is vanaf 1985 werkzaam in de ICT. Hij heeft voornamelijk bij de top 100 van het Nederlandse bedrijfsleven en de overheid gewerkt en auteur van onder meer Acceptatiecriteria, Cloud SLA, Beheerarchitectuur en nog diverse andere titels. Ruim tien 12 jaar vervulde hij functies in alle fasen van de systeemontwikkeling, inclusief exploitatie en beheer. De laatste 14 jaar heeft hij zich toegelegd op het service management-vakgebied en vervult hij alle aspecten van de kennislevenscyclus van service management, zoals het schrijven en geven van trainingen, het adviseren van beheerorganisaties bij de inrichting, het verbeteren of uitbesteden van het beheer; het examineren van service managers en het reviewen en auditen van beheerorganisaties. Hij is op zowel HTS-niveau als universitair niveau afgestudeerd op het beheervakgebied.

Specifications

  • Publisher
    Vrije Uitgevers, De
  • Edition
    1
  • Pub date
    Sep 2017
  • Pages
    76
  • Theme
    Business and Management
  • Dimensions
    290 x 206 x 8 mm
  • Weight
    344 gram
  • EAN
    9789492618030
  • Paperback
    Paperback
  • Language
    English

related products

Focus

Focus

Marc Hijink
€24.99
De moed om te leiden

De moed om te leiden

Sander Aarts
€22.99
Een werkweek van 4 uur

Een werkweek van 4 uur

Timothy Ferriss
€15.99
Superfijne klanten

Superfijne klanten

Jos Burgers
€20.99
Last van het verleden

Last van het verleden

Caspar Cillekens
€24.95