0
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Social media marketing voor Dummies

Shiv Singh & Stephanie Diamond

Paperback / Sewn | Dutch
  • Ordered on working days before 23h, dispatched the same day.
  • In stock in our store. Click & Collect possible during openings hours.
€19.99
Description

De afgelopen jaren zijn de marketingmogelijkheden via social media enorm gegroeid. Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, blogs: allemaal hebben ze hun eigen voordelen, gebruiksaanwijzingen en unieke doelgroepen. Maar hoe weet je welke social media bij jouw bedrijf passen en welke strategie je moet toepassen om een succesvolle campagne te kunnen lanceren? Daar helpt de nieuwe editie van Social media marketing voor Dummies je bij! Naast een overzicht van alle mogelijkheden en de nieuwste trends biedt deze praktische gids alle informatie die je nodig hebt om valkuilen te vermijden. Of je nu een drukke marketeer, eigenaar van een klein bedrijf of een ondernemer bent die nieuwe afzetmarkten wil bereiken met behulp van social media, met dit boek ben je van alle markten thuis.

Shiv Singh is een van de meest toonaangevende spelers van de social media marketing. Hij is senior vicepresident Global Brand and Marketing Transformation bij Visa. Stephanie Diamond is voormalig marketingdirecteur bij AOL en voorzitter bij Digital Media Works, dat contentmarketingservices biedt aan bedrijven.


Social media marketing voor dummies / Shiv Singh, Stephanie Diamond ; vertaling [uit het Engels]: Paul Grevelt en Ingrid Smeets; redactie: Wilma Eras. - 3e editie, Amersfoort: BBNC Uitgevers, 2017. -XVIII, 412 pagina's: illustraties; 24 cm. (SMM) Sociale media hebben de marketingpraktijk volledig op zijn kop gezet. Ze bieden prachtige mogelijkheden om een doelgroep te bereiken, maar het inzetten ervan vereîst een heel andere dan de traditionele marketingaanpak. In dit op de prettig leesbare Voor dummies-manier geschreven boek wordt uitgelegd wat social media zijn en welke er zijn, hoe je je publiek kan bereiken en hoe je campagnes opzet. Het nadeel van dit boek is dat het een vertaling is van een Amerikaanse uitgave en dus niet helemaal toepasbaar op Europa, Wel heb je met dit boek een redelijke basis in handen om aan de slag te gaan of om nog eens naar je eigen marketingstrategie te kijken. Een feit is wel dat de ontwikkelingen bij social media enorm snel gaan en wat vandaag in is, morgen weer uit is. Dit boek zou er over vijf jaar wel eens heel anders uit kunnen zien. Wie aan de slag gaat met SMM moet continu zijn kennis bijspijkeren.

Specifications
  • Publisher
    BBNC Uitgevers
  • Translator
    Paul Grevelt, Ingrid Smeets
  • Edition
    3
  • Pub date
    Jul 2017
  • Theme
    Sales and marketing
  • Dimensions
    240 x 171 x 25 mm
  • Weight
    721 gram
  • EAN
    9789045353746
  • Paperback / Sewn
    Paperback / Sewn
  • Language
    Dutch

Customer reviews

Want to write a review?

Log in to your account or create your own account.

login

related products

Sprekend jezelf zijn

Sprekend jezelf zijn

Josanne Toussaint
€24.95
Genoeg van reclame

Genoeg van reclame

Paul ter Heyne
€25.00