• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Social Selling met LinkedIn

Digitaal klantmanagement in een nieuwe economie

Patrick Petersen

All bindings and editions

  • Paperback

    2021

    €17.95

Social Selling met LinkedIn

Digitaal klantmanagement in een nieuwe economie

Patrick Petersen

Paperback | Dutch
  • Temporarily not available. Delivery date is unknown.
  • Not in stock in our shop
€17.95
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

Het compacte - maar praktische - Social Selling met LinkedIn is het eerste boek dat de nieuwe, wervende features van LinkedIn helder op een rij zet. Het kleurrijke leer- en managementboek geeft inzichten in het verbeteren van de vindbaarheid, het aantrekken van besluitvormers en het verstevigen van digitale, zakelijke relaties. Het praktische leer- en managementboek Social Selling met LinkedIn is uniek inzijn soort. De handzame uitgave biedt de beginnende LinkedIn-gebruiker, als ook de professional, nieuwe (theoretische) inzichten die direct worden omgezet in de praktijk. Het crossmediale en kleurrijke boek helpt een effectieve social selling aanpak te ontwikkelen en ook uit te voeren. Hierbij worden de actuele social selling toepassingen ingezet, gecombineerd en uitgelicht. De bijlagen op de ondersteunende website https://www.socialsellingmetlinkedin.nl maken van het boek een crossmediale beleving met als doel: scoren met een werkende social selling mix op en met LinkedIn! Het boek mixt naadloos de vele nieuwe mogelijkheden van contentmarketing, leadgeneratie en social media engagement tot een social selling mix. Auteur, ondernemer, crossmediaal marketeer, spreker, blogger en docent Patrick Petersen RDM MA MSc is onder zijn @Onlinemarketeer al jaren een bekende op de sociale media en schreef al meerdere bestsellers op gebied van social media marketing.

Bestseller auteur Patrick Petersen RDM MA MSc voltooide diverse masterstudies aan de London School of Business and Finance en de Geneva Business School, die hem brachten tot de integratiemodellen van doel-gerichte digitale engagement, de inzet van strategische sociale media en de werkende contentstrategie. Deze inzichten hebben hem tevens tot bestseller auteur gemaakt. Hij deelt graag zijn inzichten op gebied van groeien en innoveren van de marketingmix van de toekomst. Petersen is door Bureau Meltwater verkozen tot de nummer 1 contentmarketeer en top 10 marketinginfluencer. Petersen is sinds 1995 docent, trainer en coach op gebied van succesvolle online marketing.

Specifications

  • Publisher
    AClassBooks
  • Edition
    1
  • Pub date
    Jan 2021
  • Pages
    128
  • Theme
    Media, entertainment, information and communication industries
  • Dimensions
    210 x 148 x 7 mm
  • Weight
    245 gram
  • EAN
    9789082298147
  • Paperback
    Paperback
  • Language
    Dutch

related products

Focus

Focus

Marc Hijink
€24.99
Camera loopt

Camera loopt

Jaap van Deurzen
€24.99
QWERTY

QWERTY

Arendo Joustra
€24.95
Homo Futuris

Homo Futuris

Tim Van Steendam
€24.50
Beschaafd digitaliseren

Beschaafd digitaliseren

Leon Dohmen
€17.51