0

Strategische en operationele marketingplanning-Kernstof B

Gerbrand Rustenburg, Ton de Gouw & Allert de Geus

Paperback / Sewn | Dutch
  • Ordered on working days before 23h, dispatched the same day.
  • Not in stock in our shop
€79.95
Description

- Standaardwerk op het gebied van marketingplanning; - sluit aan op de meest actuele NIMA-B exameneisen (2019); - veel praktijkvoorbeelden en cases. Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is uitgegroeid tot een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, strategie en management. In het boek is volop aandacht voor strategische issues, de internationale dimensie, B2B en online marketing. Aan de hand van vele praktische voorbeelden worden de verbanden tussen de verschillende theoretische begrippen inzichtelijk gemaakt. Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B kenmerkt zich door een integrale onderwijsmethodiek en sluit naadloos aan op de meest recente NIMA-exameneisen (2019). De inhoud van deze nieuwe editie is grondig vernieuwd. Theorieën en voorbeelden zijn geactualiseerd. Onderwerpen als ‘customer journey’, businessmodellen, ‘scrum & agile’, merkstrategie en conversie-optimalisatie komen in deze editie nadrukkelijk aan de orde. Meer dan ooit geeft deze zevende druk docenten de inspiratie om aan studenten kritische vragen te stellen en opdrachten te formuleren. Bij dit boek kunnen docenten bovendien zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl. Deze toetsenbank bevat alle vragen uit de oefentoetsen voor studenten. Toetsen kunnen geëxporteerd worden naar diverse formats. Strategische en operationele marketingplanning sluit aan bij de NIMA-B opleidingen en de hoofdfase van de opleidingen Commerciële Economie, Media-Informatie en Communicatie, Small Business & Retail Management, Technische Bedrijfskunde en aanverwante opleidingen.

Specifications
  • Publisher
    Noordhoff
  • Edition
    7
  • Pub date
    Aug 2018
  • Theme
    Sales and marketing
  • Dimensions
    248 x 188 x 36 mm
  • Weight
    1415 gram
  • EAN
    9789001899936
  • Product form
    Paperback / Sewn
  • Language
    Dutch

Customer reviews

Want to write a review?

Log in to your account or create your own account.

login

related products

Supercharge your stories

Supercharge your stories

Paul Hillesum
€29.99
LinkedIn Power

LinkedIn Power

Marjolein Bongers
€20.00
The future of shopping

The future of shopping

Jorg Snoeck
€29.99
Pitchen op de werkvloer

Pitchen op de werkvloer

Quintin Wierenga
€21.50  €17.20
Liegen met cijfers

Liegen met cijfers

Darrell Huff
€14.99