• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Thought leadership

als succesfactor in een veranderende samenleving

Mignon van Halderen & Brandon Martens

All bindings and editions

  • Paperback

    2022

    €30.99

Thought leadership

als succesfactor in een veranderende samenleving

Mignon van Halderen & Brandon Martens

Paperback | Dutch
  • Ordered on working days before 23h, dispatched the same day.
  • In stock in our store. Click & Collect possible during openings hours.
€30.99
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

Steeds meer bestuurders, leiders en (marketing)- communicatieprofessionals hebben thought leadership als speerpunt in hun strategische plannen staan. Maar wat houdt thought leadership eigenlijk in? En hoe kun je thought leadership ontwikkelen en daadwerkelijk in praktijk brengen? Dit is het eerste boek dat je een verfrissende kijk en concrete handvatten biedt om thought leadership in je eigen organisatie te ontwikkelen.

Een succesvolle thought leadership strategie valt of staat met het durven uitdragen van vernieuwend perspectief. Hoe ontwikkel je zo’n Novel Point of View? Hoe betrek je medewerkers en andere stakeholders daarbij? Hoe vertaal je je vernieuwende perspectief naar de praktijk en bouw je vertrouwen bij stakeholders rondom dat vernieuwende perspectief en de daarbij horende koers? En wat betekent dat voor leiderschap en communicatie?

Op bevlogen wijze en aan de hand van vijf actuele thought leadership cases laten de auteurs zien hoe organisaties dit op succesvolle wijze kunnen doen. Zo geven de auteurs een kijkje in de keuken van Bernhoven, het ziekenhuis dat vanuit het vernieuwende perspectief ‘Betere zorg, door minder zorg’ hun complete zorgmodel op succesvolle wijze kantelde en patiënten en stakeholders hier op inspirerende wijze bij betrok. En ze laten zien hoe het Deense energiebedrijf Ørsted, Philips, Unilever, woningcorporatie Sint Trudo en parktheater Eindhoven voor een alternatieve koers kozen door te vertrekken vanuit vernieuwende zienswijzen en die vertaalden naar concreet gedrag en resultaat.

Ben jij die bestuurder, leider of (marketing)communicatieprofessional die thought leadership op de strategische agenda heeft staan? Dan is dit jouw handboek om die strategie en positionering vorm te geven.

Trefwoorden: thought leadership verandering innovatie handleiding

Specifications

  • Publisher
    Van Duuren Management
  • Edition
    1
  • Pub date
    Apr 2022
  • Pages
    224
  • Theme
    Management and management techniques
  • Dimensions
    246 x 179 x 19 mm
  • Weight
    512 gram
  • EAN
    9789089656223
  • Paperback
    Paperback
  • Language
    Dutch

related products

Notities van een generaal

Notities van een generaal

Peter van Uhm
€20.00
Structuurjunkie-planner 2024/2025

Structuurjunkie-planner 2024/2025

Cynthia Schultz
€23.99
Waarom vrouwen minder verdienen

Waarom vrouwen minder verdienen

Sophie van Gool
€17.50
Optimaal

Optimaal

Daniël Goleman
€24.99
Spreken in het openbaar

Spreken in het openbaar

Wim Daniëls
€20.00