• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Volle zalen

De beste strategie voor een uitverkocht event

Hans Groen

All bindings and editions

Volle zalen

De beste strategie voor een uitverkocht event

Hans Groen

Paperback / Sewn | Dutch
  • Ordered on working days before 23h, dispatched the same day.
  • Not in stock in our shop
€29.99  €25.49
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

Het aanbod van seminars, congressen, concerten, theatervoorstellingen en andere events is overweldigend. De strijd om de bezoeker is moordend. Events met grote namen zijn doorgaans snel uitverkocht, maar hoe krijg je een zaal vol als je je als organisator richt op een minder groot publiek of een specifiek thema? Wat als je kampt met een te lage bezettingsgraad en de zaal op z'n best halfvol is ondanks alle goedbedoelde marketinginspanningen?



Dit boek gaat over 'butts in seats', over de kunst om stoelen te verkopen én tegen de beste prijs. Hans Groen, voormalig directeur van Focus Conferences deelt zijn succesformule. Alle factoren die van invloed zijn komen aan bod: van de programmering, het spelen met de prijs, de keuze voor de sprekers, maar ook een briljant idee, de juiste locatie en uitstekende promotie. Vanaf nu dus nooit meer een excuus voor een lege zaal!



- Voor alle organisatoren die zalen vol willen krijgen, van conferentiezalen tot theaters en bioscopen tot popzalen en zelfs kerken.



- Met cases van o.a. Soldaat van Oranje - De Musical, het seminar MBA in één dag, de musical De Marathon, de Johan Cruijfseminars, TEDx, André Rieu en een kijkje achter de schermen van het Forward Thinking Leadership Seminar met president Obama.



- Boordevol tips van vele deskundigen uit de wereld van film, theater, pop en seminars.



www.volle-zalen.nl



Trefwoorden: Events organisator publiek zaal stoelen marketing Hans Groen handleiding

Specifications

  • Publisher
    Van Duuren Management
  • Edition
    1
  • Pub date
    May 2019
  • Pages
    200
  • Theme
    Management and management techniques
  • Dimensions
    231 x 151 x 17 mm
  • Weight
    413 gram
  • EAN
    9789089654472
  • Paperback / Sewn
    Paperback / Sewn
  • Language
    Dutch

related products

Structuurjunkie planner 2024

Structuurjunkie planner 2024

Cynthia Schultz
€27.99
De Rockstars Methode

De Rockstars Methode

Laurens Simonse
€20.00
Shoe Dog

Shoe Dog

Phil Knight
€10.00
True leaders deliver

True leaders deliver

Peter Corijn
€25.99
Evolutionair Leiderschap

Evolutionair Leiderschap

Leontine van Hooft
€29.99