• No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account
  • No shipping costs from € 15, -
  • Lists and tips from our own specialists
  • Possibility of ordering without an account

Waarom je altijd wilt winnen van je navigatiesysteem

En 99 andere belangrijke technlogische vragen van deze tijd

Rens van der Vorst

All bindings and editions

Waarom je altijd wilt winnen van je navigatiesysteem

En 99 andere belangrijke technlogische vragen van deze tijd

Rens van der Vorst

Paperback | Dutch
  • Ordered on working days before 23h, dispatched the same day.
  • Not in stock in our shop
€17.50
  • From €15,- no shipping costs.
  • 30 days to change your mind and return physical products

Description

Rens van der Vorst geeft in ‘Waarom je altijd wilt winnen van je navigatiesysteem’ antwoord op belangrijke technologische vragen. Want we leven meer dan ooit in een wereld vol digitale technologie. Videovergaderingen. Selfies. Big Data. Sociale media. Emoji. Netflix. Slimme barbies. Bitcoins. Kunstmatige intelligentie. Biotechnologie. Algoritmes. Spotify. Smartphones. Zelfrijdende auto’s. Dickpics. Robots. En dat is slechts een niet geheel willekeurige selectie. Zo’n wereld leidt tot allerlei nieuwe vragen. Vragen zoals: Waarom kom ik nooit knappe mensen tegen op Tinder? Wat doet mijn slimme stofzuiger als ik niet thuis ben? Als het product gratis is, ben ik dan het product? Zijn we straks te dom om het klimaatprobleem op te lossen? Is Buienradar wel te vertrouwen? Rens van der Vorst geeft antwoord op deze belangrijke vragen. Hilarisch, soms kort door de bocht, soms genuanceerd; soms absurd, soms confronterend; maar altijd vol nieuwe inzichten over de rol van technologie in ons leven.

‘Waarom je altijd wilt winnen van je navigatiesysteem gaat over de rol van (vooral digitale) technologie in ons leven. (…) De lichtvoetige toon combineert hij met soms rake observaties, waarbij hij ook diepere vragen aanstipt.’ – Filosofie Magazine



Rens van der Vorst is technofilosoof bij Fontys Hogescholen. Hij runt het platform technofilosofie.com en doet onderzoek naar manieren om mensen na te laten denken over hun relatie met technologie. Daarnaast vertelt hij overal vermakelijke maar belangrijke verhalen over een wereld vol technologie en onze plaats daarin. Eerder schreef hij Appen is het nieuwe roken.

Specifications

  • Publisher
    Business Contact
  • Edition
    1
  • Pub date
    Jul 2020
  • Pages
    224
  • Theme
    Society and Social Sciences
  • Dimensions
    199 x 126 x 21 mm
  • Weight
    280 gram
  • EAN
    9789047013891
  • Paperback
    Paperback
  • Language
    Dutch

related products

De mens is een plofkip

De mens is een plofkip

Teun van de Keuken
€18.99
Omringd door idioten

Omringd door idioten

Thomas Erikson
€15.00
Kapitalisme is seksisme

Kapitalisme is seksisme

Doortje Smithuijsen
€17.99
De kolonie mept terug

De kolonie mept terug

Adriaan van Dis
€12.99
Brief in de nacht

Brief in de nacht

Chaja Polak
€14.99