0
Vanaf €15,- geen verzendkosten.
Laat uw cadeau's mooi inpakken!
Snelle levering aan huis, maar ook af te halen in de winkel.
€ 37,50

Er zijn talloze boeken over wat communicatie is. Essentie van communicatie is echter het enige boek dat gaat over wat jij met communicatie voor een organisatie kunt doen. Het biedt je alle basics en inzichten die je nodig hebt om de communicatie van en in een organisatie succesvol vorm te geven. De ideale inleiding voor de start van je opleiding!

Waarom kiezen voor Essentie van communicatie?
* Zet glashelder het volledige communicatieproces uiteen;
* inspirerend en zeer praktijkgericht;
* met handige canvassen voor verschillende communicatieplannen.

Essentie van communicatie is een beknopte en praktijkgerichte inleiding in het vakgebied. Het boek leidt je op toegankelijke wijze door het volledige communicatieproces, van het bepalen van de identiteit van een organisatie tot het geven van een advies. Het maakt inzichtelijk hoe communicatie succesvol ingezet kan worden voor bedrijven. Met de handreikingen en ideeën uit dit boek kun je direct aan de slag. Je leert om een goed doordacht communicatieplan op te stellen, maar je krijgt ook de ruimte om uit te pakken met verrassende en creatieve concepten. Daarnaast bevat deze editie handige canvassen voor onder meer de interne communicatie en marketingcommunicatie, waarmee alle bedrijfsaspecten op een overzichtelijke manier in kaart kunnen worden gebracht. Essentie van communicatie is ook beschikbaar als e-book.

Wat is nieuw in de derde editie van Essentie van communicatie?
De nieuwste editie van Essentie van communicatie is nog praktijkgerichter. Ook wordt er extra aandacht besteed aan positioneren. Daarnaast is er een nieuw model ontwikkeld voor contentstrategie en vervangt het communicatiecanvas nu het traditionele communicatieplan.

Online ondersteuning
Met de code in je nieuwe studieboek heb je twee jaar lang gratis toegang tot het online materiaal bij het boek. Je vindt hier toetsen waarmee je je kennis van de theorie kunt testen. De toegangscode in het boek is persoonsgebonden en eenmalig te gebruiken.

  • Bindwijze: Paperback / Ingenaaid
  • Uitgever: Noordhoff Uitgevers B.V.
  • Druk: 3
  • Verschenen: apr. 2017
  • Taal: Nederlands
  • Genre: Communicatiekunde algemeen
  • Dimensies: 241 x 171 x 10 Millimeters
  • Gewicht: 333 gram
  • EAN: 9789001878153

Reviews van klanten

Ook een review schrijven?

Log in op uw account of maak een eigen account aan.

Inloggen

Dit product heeft nog geen uitgebreide reviews

Geef uw mening en schrijf als eerste een review.

Gerelateerde producten

De clash voorbij

De clash voorbij

Peggy de Prins
€ 29,50
Making Media

Making Media

Mark Deuze
€ 29,50